Unconfigured Ad
Collapse
Top Flite B-25 Mitchell, the 3rd
Collapse
X
-
Har nå kjørt begge motorene (Saito FG-14B) et par tanker i benk. Får ca 9600 RPM med APC 13x8 propeller. Tenker å kjøre dem et par tanker til før jeg monterer inn i flyet. Greie å starte og ser ut til å gå fint. Har Master Airscrew 14x8 2-bladere og 13x6 3-bladere liggende klare til de skal i flyet.Øyvind Fjeld
"If it´s stupid and it works, it ain´t stupid!"Comment
-
Moro, B modellen er vel modifisert meg bekjent?____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Har nå kjørt begge motorene (Saito FG-14B) et par tanker i benk. Får ca 9600 RPM med APC 13x8 propeller. Tenker å kjøre dem et par tanker til før jeg monterer inn i flyet. Greie å starte og ser ut til å gå fint. Har Master Airscrew 14x8 2-bladere og 13x6 3-bladere liggende klare til de skal i flyet.
Er du sikker på du vil B-25'en så vondt? Trond har nok noen tips her.Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
-
Øyvind Fjeld
"If it´s stupid and it works, it ain´t stupid!"Comment
-
Comment
-
Min Hurry og 109 flyr da fint med Master treblader?____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Master ser i mange tilfeller bedre ut enn f.eks APC.. de kuleste er jo selvfølgelig de som har skala hub og skala blader, men de koster jo fort en del også ..
(Tiger Cat'n) "Katta" som Geir hadde, gikk med 2X Master 3-Blader. Det funka helt utmerket.__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of NorwayComment
-
De ser finere ut på et skala-fly,ja. Om det har noe å si at de er så utrolig lite effektive, er en annen sak;
Dersom du har et fly som er overmotorisert, betyr det mindre at man kaster bort en viss prosent på å piske opp luft.
Dersom derimot motorene er, la oss si akkurat på grensa, så kan det ha allt å si.
Så det kommer an på motorkraften, om det er verdt å ha skala-lignende propeller.
Syns å ha sett at Trond har eksperimentert med diverse typer 3-blads propellere på 110'ern i det siste.
Lurer på om ikke det er Menz det går på nå for tiden. Har vært endel kurer-trafikk inn til Kjell i det siste.Last edited by kwik; 18-07-13, 10:57.Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment