Unconfigured Ad
Collapse
TF Fw-190 med Saito 450r3 på bensin
Collapse
X
-
Comment
-
Har vært ute og krænket opp hærligheten en gang til. Krever to flipp med choke og to-tre uten så maler den nydelig. idler stabilt på 1100 rpm og med 24x10 så trekker den 5600 rpm. Skulle duge godt i en FW med release på ca 1000 rpm i lufta. Throttleresponsen er umiddelbar og den gjør ikke antydninger til ett lite host engang..
Min laser 200V drar bare 5100 opm med en 24x10 Menz propellBalsaComment
-
-
Fin lyd og greit med power tror jeg____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Ser sånn ut, ja. Smart å teste ut motorene på den måten. Saitoen i Corsairen har begynt å hoste når jeg roller nå.
Akkurat sånn som beskrevet av f.eks. Geir i Tucanoen hans. Ubehagelig. Det eneste jeg har rørt på er L-nåla. Så det eneste jeg kan gjøre er å prøve å skru ut L-nåla litt, og ta en roll igjen. Hehe.
Er meldt sol og lite vind i morra, så det blir vel å prøve da.Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
-
Yaken er perfekt prøvestativ...
Kan teste ut din 57 der, er feste klart til det...
Ja, tror Håvard får den klar
Han henter motor i morgen____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Hei Håvard,
Flott ! Nydelig lyd fra motor..lykke til oppe på Udduvoll med maiden osv... Skulle likt å vært en tur der men jobben kaller. Dere får pøse på med bilder som i fjor osv. Hils batterifantomet kwikMvh
Totto Dahle
www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
Medlem Agder ModellflyklubbComment
-
Hei Totto!
Takk for sist! Var trivelig å bli kjent med deg.
Jammen synd du ikke kan komme. Jeg tror du ville kost deg veldig. Synd det derre med jobben, men man må jo ha en inntekt.
Har ladet batteriene til batteri-Wulfen, sånn bare for å lefle med batteri-gutta, da vet du!
Blir gøy å se TF Fw'en, Håvard, det ser jeg fram til.
Hilsen KwikWatt.Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment