Unconfigured Ad
Collapse
Spitfire ARF Composite
Collapse
X
-
-
Fant en video av spitfiren her. Tror videoen ligger på tidenes tregeste server så man må smøre seg med tålmodighet
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
Skulle gjerne sett flere bilder av denne. Helst med vinga på slik at man ser helheten\finishen. Hadde satt pris på om du hadde mulighet til å ta noen flere bilder og legge ut hersmisksmisk
Ole Kr Follstad
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Hangar 9 Piper cub 1\4
-
Kommer etterhvert, vært i Florida en stund så lite tilgjengelig på hobbyrommet... 😀____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Da var lille Snafu ferdig og den store CARF Tønna er igjen på benken. Men liker jo å sjonglere litt med prosjektene og helst ha 2 samtidig.
Derfor hentet jeg opp vingene til Spitfiren i dag og tenkte jeg skulle gjøre ferdig hengsling, rorhorn, servoer og understell og ta kroppen når Tønna nærmer seg slutten.
Jeg bygger den rett ut fra boksen uten noen form for modifikasjoner og det betyr linker osv som ikke er skjult. Men da får alle se hvordan modellen er og hvordan sluttproduktet blir. Skulle gjerne gjort den jobben nå, men har altfor mange baller i lufta og endel av de må ned før sommeren.
Balanserorene bruker pinnehengsler. De limes i ferdige hull i selve roret men i vingen er det tilpassede karbonrør som allerede står på riktig sted og egentlig bare å lime inn. Bruker Polyurethan i roret og Hysol inn i karbonrøret.
Flapsen bruker gode gamledagse flate hengsler og rorhornet godt synlig....
-
-
Ser veldig fin ut. Gleder meg til flere bilder og maidenvideohva slags motor ble det forresten?
Ole Kr Follstad
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Hangar 9 Piper cub 1\4
-
Det blir en Saito fg 36 med CH-Ignition tenning og Denso plugg____________________________
-
-
De påstår hardnakket nei men aldri godt å vite. Kina er Kina.....____________________________
-
kan være den butikken som tuller med navnene. esm sin spit er større og har tre vinge. ihvertfall den som er på siden dems og som jeg har hatt.
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment