Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tegninger på GUPPY seilfly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Et kjapt søk på RCgroups viste dette: Guppy MK 2. - RC Groups

    Er det av hjelp mon tro??

    Comment


    • #32
      ja skal på måte ha den tegningen, men trenger hele for nedlasting. PDF format, så jeg kan få den skrevet ut i full zise.
      Han der som har laget den, men han er ikke lenger tilgjengelig har jeg funnet ut. Men sikker på at noen har denne fila
      Hilsen Roy Andersen fra Oslo.
      Flyr mest seilfly for tiden. Det er Stille og fredelig.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Roy.Arnold View Post
        ja skal på måte ha den tegningen, men trenger hele for nedlasting. PDF format, så jeg kan få den skrevet ut i full zise.
        Han der som har laget den, men han er ikke lenger tilgjengelig har jeg funnet ut. Men sikker på at noen har denne fila
        At noen har den fila, det vet jeg, og hvis du kan bevise at Mitja har avgått ved døden eller begynt med modelltog så skal jeg hjelpe deg. Hvis ikke kan du prøve webshopen: Web Store - Ultralajt`s World of Flying

        Comment


        • #34
          jeg har prøvd den siden opp og ned for og få kontakt , men ga opp der. Derfor leter jeg videre etter denne tegningen.
          . Prøvde og legge inn ordre på tegningen på 19 dollar, men fikk feil på motager i paypal.

          Så om noen har denne filen til meg og sende, så kan jeg betale 150,- for den. Må da være gippy 2 ikke denne filen som ligger i første post her.
          Last edited by Roy.Arnold; 06-06-11, 23:46.
          Hilsen Roy Andersen fra Oslo.
          Flyr mest seilfly for tiden. Det er Stille og fredelig.

          Comment


          • #35
            Er det ingen som har denne da filen av Guppy 2 da?
            Hilsen Roy Andersen fra Oslo.
            Flyr mest seilfly for tiden. Det er Stille og fredelig.

            Comment

            Working...
            X