Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ken, it`s nearly possible at Storsand. Removing some dumped trees and you are at the front of the ridge mentioned above.
The attached image shows the top of this ridge, but farther to the right it is all flat, but someone have dumped old trees.
Hei Ken! Ikke noe problem for deg å fly fra det hanget Joo nevner. Du kan kjøre helt frem, og med litt hjelp fra oss, så får vi deg rigga til hvis du er interessert. Er jo bare å ta rv23 igjennom tunnelen, så er du der! Bare send joo eller undertegnede en mail først, så fikser vi detta.
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
May I ask which of the LET-models you have received?
At last I have found some ridges, and have flown my first el-thermal glider so I think there will be few flights on glow this summer
You know which thermal-glider, review will come. A beauty!
Firstly the little open class Nimbus 2, Fitted nose mounted release for aero-towing and scale u/c - coming out of the box, those long open class wings just keep coming and coming until finally those beautiful little winglets appear...eat your heart out Joo...
The other, the ASW 24 with scale air brakes, u/c, nose release, forward and up scale canopy and the most fantastic cockpit detail I have ever seen on such a small model - hope to install a scale Rotax in the fus...
Impeccable quality, they take an old fart like me back to many happy hours over Notodden in my faithful LS3A...Lima Hotel...
I`m impressed just from the photos from LET. When May is gone I maybe have some few hours and the holiday payment to spend starting at a new, big beautiful bird from CZ...
Man am I a weak person
If Joo gets one, I have to get one too!!! Can't let him get a bigger and more beautiful plane than myself. The only problem I can see sofar, is that he is a wellpaid aviation engineer, while I'm and underpaid copper working the grave yard shifts
See you on the ridge soon Ken
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
Og forøvrig, etter å ha testa Joo sin Last Down XL i noen minutter på hanget, ble jeg selvfølgelig drit misunnelig, og da gikk det som det ofte har gått før. Hjem på nettet og klapre inn en bestilling. RS hobbyimport var tom for XL utgaven, så her ble det storfugl iform av XXL Her har jeg bare en ting å si: SIZE DOES MATTER!
Forøvrig en stor takk til joo for et lite utlegg han gjorde.........
I`m impressed just from the photos from LET. When May is gone I maybe have some few hours and the holiday payment to spend starting at a new, big beautiful bird from CZ...
Man am I a weak person
Jeg har en CD med mange detaljebilder av LET modeller - e-mail for kopier...
heisann!
all denne seilflypraten har fått meg til å tenke på om at jeg kanskje skylle ha skaffet med et slikt et jeg å, ikke i "mega klassen" da, men en liten kaste glider. har lurt veldig mye på en Fling fra Great Planes
Shop Great Planes RC hobby products online at Horizon Hobby. We are the leader in radio control products and accessories and carry the best names in the RC hobby.
noen som har noen positive/negative invendinger om denne lille HLG`en
en venn av meg har også en Blue Phoenix. det er et kjempefint fly syns jeg da, og kanskje det blir et sånt et i stedet, men hvem vet
høres virkelig artig ut å fly rundt på hang
eller kaste den fra bakken for å lete etter termik.
har en liten gresslagt fotballbane like ved siden av huset mitt. tror dere det er mulig å fly dette flyet der?
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Har ikke prøvd Fling, men den ser i alle fall bra ut. Ikke ulik denne: http://www.modellflynytt.no/articles.php?articleId=114
Du bor i Bodø jo, tatt kontakt med klubben der? Det var et stort seilflymiljø der før om åran, men jeg vet ikke hvordan det er nå... Gode hangmuligheter er der så.
Flamengoen min fikk kosa seg en masse i Hanstholm da vi var der nylig, et av noen fly jeg hadde med meg. Man må ha noen for å dekke alle forhold...
Jeg har sett litt på den Quatro modellen fra Reichard som Celtic Griffin har, jeg har og en JP 400 motor og et 2S 1500Li-Po batteri liggende. Er denne motoren og batteriet noe jeg kan bruke i dette flyet??? Er forresten helt nybegynner på seilfly.....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment