Unconfigured Ad

Collapse

hangover fra ultramicro noen erfaring

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

Hei purple har ikke fått bestilt denne selv enda men har tenkt å gjøre det. tror du bør prøve å få den lett. ellers så er det vel ett laser skjært byggesett så det er vel nesten bare å klikke på plass vil jeg tro og så lime med medium CA. Trekking skel ikke jeg begynne å komme med tips om i hvertfall for der er jeg totalt nybegynner selv. men må få høre hvordan det går.

Aner jeg en liten test. eller i minste en byggetråd
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• purple
      • Nov 2004
      • 298

Originally posted by tyor
      Hei purple har ikke fått bestilt denne selv enda men har tenkt å gjøre det. tror du bør prøve å få den lett. ellers så er det vel ett laser skjært byggesett så det er vel nesten bare å klikke på plass vil jeg tro og så lime med medium CA. Trekking skel ikke jeg begynne å komme med tips om i hvertfall for der er jeg totalt nybegynner selv. men må få høre hvordan det går.

Aner jeg en liten test. eller i minste en byggetråd
      Skal prøve å dokumentere byggingen og kanskje skrive en liten artikkel sett fra en nybegynners vinkel... Vi får se, denne skal i alle fall bygges!
      Cheers,
      Tore, Alta

Comment

• purple
        • Nov 2004
        • 298

Fikk flyet i dag. Som vanlig raskt i fra Elefun.
        Tror nok dette blir et vinterprosjekt, for meg som nybegynner med balsa er dette nok noe jeg skal ta meg tid til å gjøre ordentlig. Men denne skal bygges!
        Cheers,
        Tore, Alta

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Det går raskere enn du tror å sette sammen en sånn liten sak!

Du kan gjerne lime med vanlig trelim, vekt er ikke særlig kritisk for en rask hangmodell. Ikke 50 gram vektforskjell i alle fall! Og et rom med plass til 3-400 gram mer bly i kroppen er en idè, blåser det hardt må man inn med vekt for å få farta opp.
          Det viktige er at du bygger den sterk så vingene ikke vrir seg i kjappe svinger osv.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...