Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Mygg..? Noen som vet hva dette er, og hvor jeg kan skaffe det?
ser bra ut den hmm må få prøvd min igjen også. må bare lage ett nytthøyderor da det røyk sist gang jeg prøvd den. også skulle jeg hatt meg en lettere mottaker og noen mindre servoer. hvis du fikk ballansert den med den og den bare veier ca 50gram så tror jeg den vil fly fint. Bare ett lite tips på min var ikke ror responsen alverden. men det kan jo være fordi den var litt tung kanskje. lykke til og si fra hvordan det går
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Mottakeren er en "MZK PENTA Mikro" og den skal kunne operere på 1 celle Li-Po.
Det er den på 3,6 gram?
I så fall kan jeg fortelle at jeg har et par av den og flyr gjerne på hang med en sånn i NanoFlohen min. Var overraskende god rekkevidde!
Det er den på 3,6 gram?
I så fall kan jeg fortelle at jeg har et par av den og flyr gjerne på hang med en sånn i NanoFlohen min. Var overraskende god rekkevidde!
Jepp, det er den på ca 3 gram. Gleder meg til å teste denne, har aldri fløyet seilfly, og det er ingen som driver med det her i Alta så vidt jeg vet...
Var å testa denne i dag i den lokale hoppbakken (K70). Det var nok litt mye vind men jeg tok sjansen. Kasta den litt nedover (har lest her på forumet at det var greit å gjøre) og den fikk opp farta før jeg dro i høydroret. Modellen reiste seg og fikk flott høyde. Kjørte litt 8-tall og koste meg. Det var litt rart å ikke høre motorlyd, men dette er absolutt noe jeg vil prøve mer. Jeg hadde litt problemer med mottaker batteriet, det virker som om det er en lodding løs så jeg mistet kontakten med modellen 2-3 ganger og det resulterte i litt mindre perfekte landinger. Modellen fikk seg en liten brist i ene vingen, litt lynlim så er den god igjen.
Venter inn 4 flyvende vinger (Frifly som blir RC) og en av de blir nok laget som en hangleke
Du burde kanskje vurdere en NanoFloh (er review her på MfN) hvis du takler balanseror og god respons. Tross sine små 77cm i vingespenn er den meget moro å fly, og den tåler overraskende mye av stygge landinger.
Fikk forresten med en Quick I da jeg handlet hos Griffin sist. Må vel sette den sammen og hive radioutstyr i den. Betrekningen blir SoLite.
Du burde kanskje vurdere en NanoFloh (er review her på MfN) hvis du takler balanseror og god respons. Tross sine små 77cm i vingespenn er den meget moro å fly, og den tåler overraskende mye av stygge landinger.
Fikk forresten med en Quick I da jeg handlet hos Griffin sist. Må vel sette den sammen og hive radioutstyr i den. Betrekningen blir SoLite.
Jeg savnet litt kjappere respons fra Quick1, så NanoFloh må nok anskaffes...
Pass på å få sett på videoene det linkes til så du får se hva den er god for.
Har en slik liggende hjemme i påvente at tid og inspirasjon til å montere sammen. Har stor tro på denne. Manøvreringsevnen på vinger er det i alle fall ikke noe å si på
Pass på å få sett på videoene det linkes til så du får se hva den er god for.
Har en slik liggende hjemme i påvente at tid og inspirasjon til å montere sammen. Har stor tro på denne. Manøvreringsevnen på vinger er det i alle fall ikke noe å si på
Den så kjempe flott ut! Men jeg fant ikke noe info om bestilling på den siden... Regner med man sender en mail... Vet du pris?
Jeg har bestillt 4 slike: http://simiair.biz/
En av dem blir nok til en liten Hangleke. Har aldri fløyet slike, så det blir jo arti å teste ut det og. Når det gjelder det å fly med seilfly er jo helt fersk, men det er noe jeg kommer til å gjøre mye mer etter hvert. Det er ganske mange plasser en kan fly her i Alta. Skal prøve å få med noen fler i klubben
har også sett på HangOver (noe jeg har i dag) fra Ultramicro, er den enkel å sette sammen?
RS holder på med en Hangover, kanskje han myser innom forumet og gir noen kommentarer her... men han sitter vel og gnir gammel ricinolje av Cuben sin etter å ha slepa seilfly i dag...
Limit EX som det var tegninger med i et RCM&E i fjor har flere her på forumet bygd vet jeg. Den er bitteliten og skal fly svært bra selv i en del vind. Har dessverre ikke fått laga meg en sånn selv ennå.
Den så kjempe flott ut! Men jeg fant ikke noe info om bestilling på den siden... Regner med man sender en mail... Vet du pris?
Jeg har bestillt 4 slike: http://simiair.biz/
En av dem blir nok til en liten Hangleke. Har aldri fløyet slike, så det blir jo arti å teste ut det og. Når det gjelder det å fly med seilfly er jo helt fersk, men det er noe jeg kommer til å gjøre mye mer etter hvert. Det er ganske mange plasser en kan fly her i Alta. Skal prøve å få med noen fler i klubben
har også sett på HangOver (noe jeg har i dag) fra Ultramicro, er den enkel å sette sammen?
Jeg betalte 27 GBP for min ink. Frakt. Pakken var merket med så lav verdi at den gikk under momsgrensa
Du sender bare mail til Mike Y for å bestille.
I pakken var det med 2 sett balanseror, 2 sett vinglets, servostag og mellom stag og servo i tillegg til vingen.
I tillegg må du kjøpe betrekning og rorhorn til å feste på rorflatene.
Så morsomt ut med de småvingene du har på gang der. Spørsmålet er om profilen tåler vinden som ofte er på hangkanten. Vi må få høre hvordan det går når du får lufta en av dem
Joo nevnte Limit EX som et annet alternativ. Jeg har en halvferdig slik liggende på byggebordet, 55 cm vingespenn. Men, det går smått med byggingen. Håper at jeg får ånden over meg så den blir ferdig før jul. Har tegninger til den liggende om du vil ha. Skrik ut så legger jeg opp en link.
Jeg betalte 27 GBP for min ink. Frakt. Pakken var merket med så lav verdi at den gikk under momsgrensa
Du sender bare mail til Mike Y for å bestille.
I pakken var det med 2 sett balanseror, 2 sett vinglets, servostag og mellom stag og servo i tillegg til vingen.
I tillegg må du kjøpe betrekning og rorhorn til å feste på rorflatene.
Så morsomt ut med de småvingene du har på gang der. Spørsmålet er om profilen tåler vinden som ofte er på hangkanten. Vi må få høre hvordan det går når du får lufta en av dem
Joo nevnte Limit EX som et annet alternativ. Jeg har en halvferdig slik liggende på byggebordet, 55 cm vingespenn. Men, det går smått med byggingen. Håper at jeg får ånden over meg så den blir ferdig før jul. Har tegninger til den liggende om du vil ha. Skrik ut så legger jeg opp en link.
Takker for svar!
Jeg er også interessert i tegninger på Limit EX!
Har fått satt sammen en av de vingene, som glider.
Vekta endte på 71 gram, vingespennet er vel ca 60 cm. Har ikke testet den ennå, akkurat nå er det vindstille og snø... Vintern er vel kanskje ikke den beste tiden for hang flyging, men jeg må teste denne så snart det er vind nok!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment