Så kom det en ny dame i posten fra Griffin i dag.
og for ei dame hehe har foreløbig bare åpnet eska og beundret og sjekket at alt var der og ikke noe ødelagt. har hatt en Alfa modell før. I første øye kast så ser det nesten ut som de kommer fra samme fabrikk. bortsett fra at alfaen er mere montert fra fabrikken. men ved å kikke litt nermere så ser man fort at dette er en mye større fryd for øyet. for ikke snakke om alle posene med skala utstyr som skal monteres. Har ikke bestemt meg for elektronikk enda. det er med monteringsplate for flere forskjellige motorfester. blant annet type GWS med gir. og kostnadsmessig er det mulig jeg ender opp med to 370 med gir. eller Tower Pro Bm 2408-21 å¨2S lipo passer kanskje. Tips mottas gjerne
Er med 3blads skala propeller og spinnere og det må jo selvfølgelig brukes. servoer venter jeg på i posten har kjøpt noen towerpro 9grams servoer på qxl som jeg tenkte å se om passet. Er det noen som har spørsmål tips eller gennerelt noe som gjelder FSK P38 så er det bare å fyre løs. her er noen bilder av innholdet i eska så lenge.

Comment