nå kjører jeg med to motorer på en esc. og det kan jo hende den ene blir litt feil timet slik at de drar litt ujent. har i hvertal sjekket at alt er rett osv. så det er ikke det. har også lest litt på rc-groups at de propellene som er med flying styro ikke er så bra at flyene lett vrir seg av propell kraften. men det var ikke at det la seg over på siden det bare svingte som om jeg hadde hatt sideror. hehe i kampens hete så dro jeg venstre stikke helt til høyre helt til jeg kom på at det ikke er sideror på flyet
har limt det sammen igjen ble en liten strek der det var knekket. luere på om jeg skal sette på 2 APC propeller før jeg prøver igjen tror jeg har 2stk 9x5 toblader liggende. det burde gi litt mere normalt strømtrekk og effekt også
blir sikkert nytt forsøk i morgen og poster videre her da. det seilet faktisk ganske fint med avslåtte motorer. men rakk liksom ikke å prøve om det var bare når motorene gikk at det svingte. skal på en større plass å boltre meg i morgen så kan jeg prøve ut litt mere.

Comment