Norwegian modellers
Jeg fatter ikke at denne butikken overlever jeg......
Har flere dårlig servise historier om dem, fra egen erfaring.
En er feks. bestillte cowling til en 1/4 skala cub jeg hadde for en stund siden, det tok over et halvt år... ja... tenk det. Og når jeg ringte Tønsberg for å purre, var det ingen som visste noen ting.
Jeg tror ikke jeg er alene om sånne opplevelser.
Ang. flyet ditt er det veldig mulig dem har pakka feil, det er som sakt før her at det er mennesklig å feile.
Hvis det er noen på NM som leser dette så må jeg si at det er litt synd, for dere har gode produkter og dere er hyggelige folk å prate med i telefonen.
Tror dere må legge om strategien litt når det gjelder priser, leveringstider og generell servise. Et eksempel her: sist jeg ringte skulle jeg ha to ting, en propell 16/6 master og en Futaba nakkestropp, nordens største hobbyvarehus burde ha disse tingene på lager til enhver tid, mulig jeg hadde skikkelig uflaks denne dagen men dere hadde ikke dette på lager.
Siden jeg også flyr Hirobo hadde det vært fint for meg ihvertfall om det blei en forandring.
Mvh Christen Gjelseth
Jeg fatter ikke at denne butikken overlever jeg......
Har flere dårlig servise historier om dem, fra egen erfaring.
En er feks. bestillte cowling til en 1/4 skala cub jeg hadde for en stund siden, det tok over et halvt år... ja... tenk det. Og når jeg ringte Tønsberg for å purre, var det ingen som visste noen ting.
Jeg tror ikke jeg er alene om sånne opplevelser.
Ang. flyet ditt er det veldig mulig dem har pakka feil, det er som sakt før her at det er mennesklig å feile.
Hvis det er noen på NM som leser dette så må jeg si at det er litt synd, for dere har gode produkter og dere er hyggelige folk å prate med i telefonen.
Tror dere må legge om strategien litt når det gjelder priser, leveringstider og generell servise. Et eksempel her: sist jeg ringte skulle jeg ha to ting, en propell 16/6 master og en Futaba nakkestropp, nordens største hobbyvarehus burde ha disse tingene på lager til enhver tid, mulig jeg hadde skikkelig uflaks denne dagen men dere hadde ikke dette på lager.
Siden jeg også flyr Hirobo hadde det vært fint for meg ihvertfall om det blei en forandring.
Mvh Christen Gjelseth
Comment