Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
De fleste asiater har skjønt at de ikke er de eneste i verden og at skal de få solgt noe så må de yte service, om de en dag glemmer seg så funker det som regel svært godt å gi dem en liten påminnelse om forglemmelsen så de holder seg på tå og hev. Jeg legger igjen $1000++/år hos han jeg kjøper mest av, da forventer jeg meg en viss grad av service/info etc. Finner jeg bedre pris enn han gir hos en annen så informerer jeg ham og han justerer. Noen ganger gir han meg bedre pris uoppfordret så det er lettere for meg å komme tilbake.
Hvem handler du av ?
Har handlet litt hos elefun.no. BARE ros fra meg !
Kjør hardt, Kjør stiiiil !
Kjør i grøfta med ett SMIIIIL !
Og ring deretter Falck
Har vært innom og sett på utvalget i butikken til Geir, har også handlet hos Geir som driver IMPX på Lillehammer. Den butikken bør dere handle hos da den nok er en av Norges Beste på sitt felt.. I alle fall min erfaring, kan vel også ikke annet en og si at Han har hatt alt jeg ønsker til mine flyting.
Synd det ikke er en lignendes side som de har på databutikkene der du kan ragere butikkene etter service og leveringstid som denne siden her gjør: http://prisguide.hardware.no/shop_list.php
Hadde vel fått vekk de som er dyre og fått mere press på de som satser på web butikk.
Sikker på at Impx http://www.impx.no/ hadde havnet på en av topp plasseringene.
Har ikke handlet av mange nettbutikker enda da, men tror faktisk at alle hadde gjort litt ekstra for å kunne få bedre kvalitet på service da de driver web shop, lett og skylde på speditør om de glemmer å sende en ordre, må si at jeg er fornøyd med moss hobby da jeg har kjøpt litt der til et av mine fly.
Appropo tjuveri i postenens systemer. Dette har jeg inntrykk av er ett stort problem for flere her i norge, og det gjør det vanskligt for enkelte levrandører å sender småpakker fort og rimligt (det hele kommer ann på om der er en utro tjener i systemet der de leverer inn sine brev). Snakket for ikke så lenge siden med en rimligt iritert butikk eier, som hadde lovet leveranse av smådeler til kunde. Og han hadde forsikret seg om at brevet med delene var sendt fra levrandør, men brevet dukket ikke opp. Det hele endte med at delene måtte sendes i norges pakke (var vel på tredje forsøket). Slikt er fortvilende for levrandører og butikk eiere. Rart at posten ikke klarer å luke bedre i egne rekker?
Lurer på hvor mange butikker som har måttet tåle spott og spe for slikt?
This has become a major problem for small businesses here in Norway since the advent of the 'post in supermarket' system, to the extent that Griffin has now gone over to Norgespakke only. Another problem is that the supermarket post locally here doesn't register packages as soon as they are delivered but only when they are collected by the post central transport which in the local case can be quite erratic at times. Since I moved house in June last year and although I paid Kr.500 to have all deliveries forwarded to my new address I have experienced seven times that packages have been returned to sender - in fact one package was back and forward to the USA three times. So guys - next time your order doesn't arrive over night, don't blast the seller immediately on the forums - call first and chat about the reasons...
England har mange gode priser på rc utstyr. Det vet vel alle som leser RCM&E av og til. Handlet selv med www.srcm.co.uk for kun kort til siden. Plasserte en stor ordre, og de hadde alt inne, folka (som jeg ringte til) hadde meget god peiling på rc flyging og skulle sende med en tegning på hvordan utbedre den aktuelle modellen litt. Meget god service, rask respons på E-mail!
Kanskje "usolidarisk" å handle fra utlandet, men heldigvis for oss kunder så er det markedet som teller.
Men tror for en nettbutikk i Norge så må butikken være oppdaterte på hva som er i butikken og si ifra snarest om det er noe som mangler fra ordren.
Oss rc gale vil gjerne hatt varen i går når vi først har bestemt oss, da er det uholbart å vente i måneder, med mindre det er avtalt på forhand.
Norwegian er ikke bare en nettbutikk. De holder til på Sem. og jeg har aldri hatt noen negativ erfaring med de, verken via nettbutikken eller når jeg besøker de på Sem. Treffer som regel Einar Hagerup i kassa og da blir det alltid en modellflyprat.
Appropo tjuveri i postenens systemer. Dette har jeg inntrykk av er ett stort problem for flere her i norge, og det gjør det vanskligt for enkelte levrandører å sender småpakker fort og rimligt (det hele kommer ann på om der er en utro tjener i systemet der de leverer inn sine brev). Snakket for ikke så lenge siden med en rimligt iritert butikk eier, som hadde lovet leveranse av smådeler til kunde. Og han hadde forsikret seg om at brevet med delene var sendt fra levrandør, men brevet dukket ikke opp. Det hele endte med at delene måtte sendes i norges pakke (var vel på tredje forsøket). Slikt er fortvilende for levrandører og butikk eiere. Rart at posten ikke klarer å luke bedre i egne rekker?
Lurer på hvor mange butikker som har måttet tåle spott og spe for slikt?
Jeg har tre tilfeller av brevpakker som har blitt mystisk ødelagt og innholdet forsvunnet/nesten forsvunnet.
1. En brilleinnfatning uten glass
2. En mobiltelefonlader
3. Biblioteksbøker (ødelagt boblekonvolutt, men bøkene var der)
Posten skylder bare å manglende emballasje.
Jeg sier bare. Forsegl alle kanter med pakketape, og send med registreringsnr/rekommandert, evt skriv 'sporingssystem installert' på pakken
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment