Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fagernes flyshow 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by patternplanes View Post
    Her er bildene mine:

    Lørdag:
    Error 404 (Not Found)!!1

    Søndag:
    Error 404 (Not Found)!!1
    Her var det mye bra

    Comment


    • Mekka sammen litt video fra fredag.
      Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
      Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)

      Comment


      • Originally posted by alflovvold View Post
        AudunN - jo takk for det! Hva fløy du? Fryktelig dårlig på å huske navn..
        Jeg fløy ikke i det hele tatt... Stod litt i kiosken, og knipsa noen bilder ute ved stripa....
        ______________________________
        JR DSX7, Black Horse Model-Aero Cruiser + en haug med foam....

        Comment


        • Tøff video! Lowpass med fullsize...hmm
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

          If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

          Comment


          • Ser ut som ett meget vellykket treff, synd(for meg) at jeg ikke fikk reist....
            Får si som Ruduz, dette er bare starten på en knall sesong
            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
            EF Yak-54. 110"
            EF MXS 83"
            GB Yak-55 2,2m

            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
            Takk til:
            Autopartner.se
            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

            Comment


            • Takk for flotte bilder og filmer! Gleder meg til å se mer! Var det LN-RAR i low pass?
              Vennlig Hilsen
              Arne Husby

              Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

              Comment


              • Ja..................

                Comment


                • Dukker vel opp no filmer og bilder når vi endelig kommer oss hjem.
                  Vi sitter no her og homper enda.
                  http://www.youtube.com/user/LofotenRC?feature=mhum

                  Exrem Flight MXS 48"
                  Extrem flight extra 300 EXP 48"(R.I.P) x2
                  CMpro Giles 202 30 sice
                  Multiplex Easy glider
                  T-REX 450 Sport
                  Speed båt 25 OS
                  En krasja STOR hjemme laget Delta vinge. R.I.P Harstad Høsttreff 2010

                  Lofoten RC Klubb.

                  Comment


                  • Vil også takke for en fantastisk helg
                    Arrangørene raff virkelig innertier med måten kø og flyavvikkling ble utført! Spes. sikerhetssjefen gjorde en kjempejobb.
                    Har aldri flydd så mye på et stevne før som denne helgen, men som alltid var det sosiale viktigst. Det er så hyggelig og treffe alle menneskene fra omtrent hele landet. Noen treffer man bare på den ene gangen i året, men likevell føles det som gode venner
                    Må si jeg synes vi modellflygere har et ganske bra og unikt miljø uavhenging av interessegren

                    Med Fagernes stevnet er det hele pakken som gjør det så bra. Arrangørene, folkene man treffer, det sosiale med fellesmiddager, sene timer i baren, banketten og ikke minst at dette er selve avsparket for stevnesessongen og flysessongen for andre

                    Savnet ikke SU eller LT der heller Med modelflyging og stevner generelt, blir det bare mindre og mindre uhell for hvert år som går. Folk er flinkere, utstyret er bedre og modellene er mer solide og flyr bedre enn før.
                    I helgen var det ikke uhell som er verdt og nevne overhodet, Hørte mange som sa at det var mer "action" før, og at det neste var litt kjedelig at det ikke var så mye "spenning" lenger LOL

                    Vi sees til neste år, men håper og treffe folk på andre stevner før den tid
                    Last edited by sap_2000; 21-03-11, 13:25.
                    Mvh. Ståle
                    http://www.jetsofnorway.no/

                    Comment


                    • Ja da var vi kommet hjem (endelig). Etter ca 24,5 timer i bil er det godt å legge seg på sofaen og slappe av.
                      Jeg hadde det kjempemorro på fagernes, og angrer ikke ett sekund på at eg lot meg lure me på turen. Gjett om eg kommer tilbake neste år... mhm... Det gjør jeg...
                      Det var OG morsomt å treffe så mange andre som har "luften" som hobby...

                      Mvh. Tor fra lofoten...

                      Comment


                      • Jepp jepp.
                        Da var vi altså kommet hjem.
                        Pittsen ble ikke akkurat penere etter 150mil med telehiv på allerede skadet understell, men lar seg nok reparere.
                        Canopyen må MXS'en til aifart som kom i klem under pittsen når understellet kollapset helt gikk det værre med...
                        Hello Kitty'en fikk seg også en smell, men flyr snart igjen!

                        Ellers må jeg takke for et flott treff, alltid hyggelig å bli tatt imot på den måten som vi opplever gang etter gang.
                        En spesiell takk til Anders E og Eagle som holdt ut med oss uten å bli irriterte over amatørene fra nord.
                        Bilder og video kommer i løpet av morradagen, har ikke fått kamerastash ut av hengeren enda.

                        PS.
                        Har lært nå at pitts'er glideflyr like bra som en gjennomsnittelig skiftenøkkel - jeg var overbevist om at jeg kom til å overskyte landinga med GOD margin hvis jeg dreide rundt den andre veien når motoren kutta...
                        Remi A. Sørensen - 94877903
                        Leder i Lofoten RC-Klubb

                        Comment


                        • Skiftenøkler glir da fint? Hehe..

                          Synd med det, men du/dere kommer sikkert sterkere tilbake neste år! Skal ta meg en ekstra fridag selv neste år tror jeg, tiden gikk fort når man har det skoy..
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Originally posted by jeeeeeeright View Post
                            Jepp jepp.
                            Da var vi altså kommet hjem.
                            Pittsen ble ikke akkurat penere etter 150mil med telehiv på allerede skadet understell, men lar seg nok reparere.
                            Canopyen må MXS'en til aifart som kom i klem under pittsen når understellet kollapset helt gikk det værre med...
                            Hello Kitty'en fikk seg også en smell, men flyr snart igjen!

                            Ellers må jeg takke for et flott treff, alltid hyggelig å bli tatt imot på den måten som vi opplever gang etter gang.
                            En spesiell takk til Anders E og Eagle som holdt ut med oss uten å bli irriterte over amatørene fra nord.
                            Bilder og video kommer i løpet av morradagen, har ikke fått kamerastash ut av hengeren enda.

                            PS.
                            Har lært nå at pitts'er glideflyr like bra som en gjennomsnittelig skiftenøkkel - jeg var overbevist om at jeg kom til å overskyte landinga med GOD margin hvis jeg dreide rundt den andre veien når motoren kutta...
                            Alltid hyggelig å treffe dere. Dere setter farge på treffet

                            Comment


                            • Takk for et kanon treff.
                              Vil rette en stor takk til Kjell Arne som var skikkelig streng med meg, noe jeg ikke har noe imot, kjør på neste år oxo, Kjell Arne.
                              Jeg har vel heller aldri flydd så mye på Fagernes som i år, men jeg hadde oxo bestemt meg for å fly mer og prate mindre, uten å være usosial av den grunn.
                              Neste år må jeg vel informere Herr Mustafa om at det kommer 150 stk til pizza på kvelden, utrolig morro at så mange møtte opp.

                              Remi, beklager at jeg ikke fikk sagt hadet på søndag, men jeg regna med at du var såpass svart i auan, at jeg satte meg i bilen og satte kursen nordvestover igjen. Ikke mist motet, ta deg god tid og lapp sammen modellen. Den seila fint, er mye drag i en todekker, så man skal stupe mye for å få den langt avgårde, men den flikka iallefall ikke og det er godt tegn.

                              Ser fram til en fin sesong
                              Knut Erik
                              But it flies, so who cares??
                              www.torqueroller.com
                              Steikje galen
                              www.skalamodellflyklubb.no
                              www.teamflyingcircus.com

                              Comment


                              • Her er førøvrig en liten film av Tutoren til Staale Pedersen. Ikke verdens beste kvalitet, da dette kameraet er beregnet for langholdskyting filming. Men man ser da hva som skjer.

                                Knut Erik
                                But it flies, so who cares??
                                www.torqueroller.com
                                Steikje galen
                                www.skalamodellflyklubb.no
                                www.teamflyingcircus.com

                                Comment

                                Working...
                                X