Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Exrem Flight MXS 48"
Extrem flight extra 300 EXP 48"(R.I.P) x2
CMpro Giles 202 30 sice
Multiplex Easy glider
T-REX 450 Sport
Speed båt 25 OS
En krasja STOR hjemme laget Delta vinge. R.I.P Harstad Høsttreff 2010
Imponert/overrasket over folk som kjører halve Norge, og mer, for å få med seg dette - dedikert ja!
Litt skeptisk til at jeg får flydd noe som helst der dog, liker meg best alene i lufta "bortskjemt?!" og helst litt lavt, men satser på å få sniki meg utpå dagen når folk har fått flydd fra seg litt...
Alternativt kan jeg jo fly litt elektro, men da får jeg vel bensinkara på nakken! Hehe..
Få dager igjen nå..
Og jo, grattis med dagen ja! Du ble vel spandert en pølse på? Hehe..
Begynner å nærme seg nå ja...
Mulig jeg klemmer inn en 40-size cub inn i bilen. Tør jo nesten ikke ta med konkurransebørsa... Blir jo fort stempla både det ene og andre om man dukker opp med slikt
til dere som skal fly elektro på fagernes,ta masse bilder,så når vi ser på de om 10år så kan vi snakke om at dere var"forut i tid".elektro har nok kommet får å bli,å kan ikke si jeg er lei meg for det
Jeg kommer oppover på Torsdag.
Tar med med Tutoren fra C-arf. Har med GoPro kameraet også så det blir video både fra cockpit og utvendig.
Gleder meg til og treffe allesamen igjen
Nå kjenner jeg at jeg gleder meg noe HELT EKSTREMT! Håper bare så inderlig at kjærringene på Harstad Narvik lufthavn Evenes godtar den store eska mi....
Jon-Brage Hoel Andorsen
------------------------------------------------------------------------- Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.
Jeg forstår ikke at bensin gutta har sagt noe som skulle virke negativt på elektrogutta. Jeg liker elektro, synes det er veldig gøy. Ta med det dere har av fly,inkl konkurransebørser, jeg har ikke tatt med børsa mi, da jeg frykter politiet kommer om det smeller litt på isen
Alf, hører rykter om at du trekker deg? Hva er det for noe tull. Du har med å møte opp på Fagernes fredag kl 1000. Ellers smeller det
F.....en jeg misunner dere. Hadde vert bedre å stått på isen, enn å stå i en hoppbakke med masse moro og jegermaister og div annet drekke,og mye vondt
Men det blir vel noe jegermester hos dere også tenker jeg. Og det gjør vel like vondt der også
Dere får ha lykke til alle sammen, og ha det artig
Hva gjør man ikke for og få se no fansy modellfly og treffe på folk man traff i fjord.
Kjenner eg glede meg max no.
Fin bursdags feiring i baksete på en golf.
Gratulere med dagen!!!
Originally posted by peppern75
Jeg skal bare ha med elektro, jeg. Driter i hva "bensingutta" mener om det. Jeg har jo også mine meninger.....
Ja, det var jo no nytt at du kun kommer med elektro greier... Synest det er kanon jeg! Ser elektro nærmest er det foretrukne hos slike skalafolk, og når jeg ser hva dere klarer å trylle ut av lykkeboden så bøyer jeg meg i støvet!
Jeg og Ben-Erik pakka hengeren proppfull i går og er klare som egg! Kjører kl. 14!
Vanvittig kult det siste bildet av Tutoren din Ståle!
Jeg pakker i løpet av dagen, og drar oppover i morgen tidlig, er jo bare 2,5 time å kjøre. Ser på yr.no at det blir ikke det aller beste været i morgen, men håper å få litt luft under vingene på Sikorsky'n. Har jo bare flydd den 2 turer hitil.
Jeg forstår ikke at bensin gutta har sagt noe som skulle virke negativt på elektrogutta.
Skal jeg være ærlig, er det lenge siden jeg har fått noen kommentarer fra bensin og nitro gutta, men da jeg begynte med elektro for 7 år siden, hørte jeg det ofte at dette var for kjærringer og homser.
Bryr meg egentlig ikke noe om det.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment