Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fagernes flyshow 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Eagle View Post
    Jeg reiser som alltid, alene herifra, helt utrolig slappe disse gutta i klubben her.
    Så vidt jeg vet så har ikke noen i vår klubb fått informasjon om dette treffet i det hele tatt. Kanskje styret i klubben, der du tross alt sitter, kan informere oss om slike ting? Det er ikke alle som er her inne på forumet Knut Erik! Så det går f.eks ann å sende ut en mail med litt info til medlemmene..

    Comment


    • Vel, nå har det seg slik at de fleste vet om dette stevet, jeg har reist ned i 10 år på rad, og det har vært med noen medlemmer fra klubben vår tidligere, så at folk ikke vet om dette stevnet synes jeg høres meget merkelig ut.
      Det ligger bilder inne på våre klubbsider fra nettopp dette stevnet fra tidligere år, så det er ingen hemmelighet dette.

      Uansett, jeg spør alltid om folk skal være med på stevner rundt om i landet, men det er ingen som vil, eller kan, og jeg gidder ikke mase mer på folk. Det er nesten ingen som møter på den lokale stripa heller, spør stadig om noen skal fly, men det er laber interesse. At somme i klubben flyr på stripa uten å gi lyd om dette, tar jeg som et tegn på at de ikke gidder å ha meg med, rett og slett.
      Men den diskusjonen kan vi ta et annet sted.
      Knut Erik
      But it flies, so who cares??
      www.torqueroller.com
      Steikje galen
      www.skalamodellflyklubb.no
      www.teamflyingcircus.com

      Comment


      • Blir det brøytet hele vinteren eller i god tid i forveien på vannet slik at det ikke ligger 50cm overvann og lurer under snøen ei uke før treffet? Forstod det sånn at det var noe overvann i fjor... Hadde vært hyggelig å være tørr på beina når vi kommer langveis fra
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • Det er stripe der hele vinteren. 400+meter

          Comment


          • 400 meter ja Det skal holde.... Her i Narvik har vi 300 meter mellom stripa på 90 meter og fjellvegg:S
            Jon-Brage Hoel Andorsen
            -------------------------------------------------------------------------
            Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

            Alt flyr bare du har nok motor!

            Comment


            • noen som har noe sengeplass å leie ut da. hakke råd til ei hytte alene.. og vil være der mer en en dag..
              syntes det er like gøy å se på som det er å fly
              carl goldberg ultimate
              DJI S900
              piper pawnie el kjærre


              Futaba 14SG
              diverse epp tjafs
              Per-Egil Furuseth

              Comment


              • Ledig på gulvet hos oss, sikkert en sofa også Hytte nr 1.
                Terje Egeberg
                "Opp ska det og det får bare virke"


                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

                Comment


                • Originally posted by Tertitten View Post
                  Ledig på gulvet hos oss, sikkert en sofa også Hytte nr 1.
                  bare det ikke er ute på bakken er jeg fornøyd.. takker og bukker...
                  syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                  carl goldberg ultimate
                  DJI S900
                  piper pawnie el kjærre


                  Futaba 14SG
                  diverse epp tjafs
                  Per-Egil Furuseth

                  Comment


                  • Originally posted by Trulsen View Post
                    Så vidt jeg vet så har ikke noen i vår klubb fått informasjon om dette treffet i det hele tatt. Kanskje styret i klubben, der du tross alt sitter, kan informere oss om slike ting? Det er ikke alle som er her inne på forumet Knut Erik! Så det går f.eks ann å sende ut en mail med litt info til medlemmene..
                    Ikke for å være slem... men...
                    Fagernes-stevnet har vel vært arrangert i over 30år eller noe. Var ikke noe Modellflynytt dengang da
                    Stevner osv kan f.eks sjekkes på NLF sine hjemmesider (Modellflyseksjonen NLF). Får man MI er det info der og.
                    Nå skader det jo ikke å legge ut slike stor-stevner på lokale hjemmesider, informere på møter osv.
                    Audun Thinn
                    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                    Comment


                    • Originally posted by Eagle View Post
                      Jeg reiser som alltid, alene herifra, helt utrolig slappe disse gutta i klubben her.
                      Men man er aldri alene på Fagernes, det er helt sikkert. Hadde vært artig om vi kunne få til en Pizza Buffet i år også, på fredagskvelden. Den ble jo en suksess sist, selv om BERGENS gutta var noe seine med å dukke opp Skjerpings. (sitat Rolv Leirro)

                      Håper Rudshagen tar med vinmonopolet, da blir det fort mye røyking Uff, gruer meg litt allerede
                      Polet er i boks Knut Erik!!!! Noe spesiellle ønsker for i år????
                      Svein Rudshagen
                      Moss modellflyklubb

                      Comment


                      • Auauau, da blir det seint på isen lørdags morgen
                        Spesieller ønsker? Tja, Jæger er aldri feil, ellers så synes jeg at fjoråret var en suksess, så jeg stoler på deg jeg
                        Knut Erik
                        But it flies, so who cares??
                        www.torqueroller.com
                        Steikje galen
                        www.skalamodellflyklubb.no
                        www.teamflyingcircus.com

                        Comment


                        • Originally posted by Thinnthinn View Post
                          Ikke for å være slem... men...
                          Fagernes-stevnet har vel vært arrangert i over 30år eller noe. Var ikke noe Modellflynytt dengang da
                          Stevner osv kan f.eks sjekkes på NLF sine hjemmesider (Modellflyseksjonen NLF). Får man MI er det info der og.
                          Nå skader det jo ikke å legge ut slike stor-stevner på lokale hjemmesider, informere på møter osv.
                          Det ligger bilder fra tidligere Fagernes stevner på våre klubb sider, så alle våre medlemmer burde vite litt om det, og så er det jo lov å spørre om man vil vite noe
                          Knut Erik
                          But it flies, so who cares??
                          www.torqueroller.com
                          Steikje galen
                          www.skalamodellflyklubb.no
                          www.teamflyingcircus.com

                          Comment


                          • Prøvde isen på Fagernes Fredag,kjempeforhold .Noen bilder her:VFKM.no
                            Last edited by KRE; 17-01-11, 16:21.
                            Knut

                            Comment


                            • Da er hotellrom endelig bestilt!
                              Kristoffer Rosmo
                              Vingtor RC Klubb
                              Great Planes Super Sportster 40
                              SebArt Wind S110
                              Clik 2.0

                              Comment


                              • Fagernes? hva er det?????????
                                Rune Pavestad

                                Comment

                                Working...
                                X