Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fagernes flyshow 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jon M View Post
    Blir 9 timers venting på Gardemoen da OG man må ha med en voksen på over 16år.
    Nei jeg tror vi toger til gol, og satser på å få haik derfra til fagernes....


    Sendt fra min iPhone med Tapatalk.
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

    Alt flyr bare du har nok motor!

    Comment


    • mangen timer rekner du fra gol til fagernes?

      Comment


      • Det er rett over Golsfjellet, ca. 45 min:
        Gule Sider® Kart
        Anders Hauge

        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

        www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

        Comment


        • JVB - A/S Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap - JVB med valdresekspressen har ruter fra Oslo S til Fagernes sentrum. Og noen av rutetidene går sågar videre bort til campingen. De pleier å ha god plass i lasterommet til fly. Har av og til sendt kasser med fly til oslo med dem.
          SÅ mitt tips er flytoget til oslo S og så valdresekspressen til fagernes. Mye lettere og raskere (og de kjører veldig ofte, så man burde kunne finne noe som korresponderer)

          Jo
          Jo Grini
          http://vimeo.com/jojoen
          http://www.youtube.com/jojoenno
          http://www.jojoen.no/

          Comment


          • har dere kvinnfolkjett med dere også noen av dere? evnt unger? eller er dette fly-party-fly-party-fly-party-hjem?

            Comment


            • Noen er super seriøse, noen drikker seg fra sans og samling og noen har med kvinnfolk og unger.
              Her er det mye for alle

              Comment


              • Originally posted by kapia View Post
                har dere kvinnfolkjett med dere også noen av dere? evnt unger? eller er dette fly-party-fly-party-fly-party-hjem?
                Det varierer nok fra "flokk til flokk"... Ingen kjerringer med fra Bergen, og det blir nok Party(for sent å fly onsdag kveld når vi kommer)-Fly-Party-Fly-Party-Fly-Party-Fly-Hjem.
                Anders Hauge

                www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                www.JetsOfBergen.no
                rc.andersh.com

                Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                Byggeblog for Eurosporten
                Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                Comment


                • Er åpent hus i hytte nr 10 og 11 i år og. Her blir det vel Cognac og Øl i bøtter og spand i år og. Tradisjon heter det.
                  Er vel ingen av oss som skal bygge 46% ultimate'er på hyttene i år. Så nå blir det vel plass til mere folk og brennevin.
                  Gleder meg som en unge til treffet nå. Ikke lenge igjen nå folkens. Morro skal det bli.
                  Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                  Viking-Smackdown.com

                  Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                  PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                  Jerofuel
                  Lynx Heli Innovations

                  Comment


                  • Originally posted by JayBee View Post
                    Blir det transit eller volkswagen??
                    Håper det blir en liten TAHHHOOOOOO Må jo kjøre Americaner vet du

                    Men er vel ingen ting som er spikra enda desverre


                    Da ble det Tahhhooooo`en.. Lykkelig... Kjøring med comfor i år:=)
                    Last edited by Aifart; 23-02-11, 19:45.
                    http://www.youtube.com/user/LofotenRC?feature=mhum

                    Exrem Flight MXS 48"
                    Extrem flight extra 300 EXP 48"(R.I.P) x2
                    CMpro Giles 202 30 sice
                    Multiplex Easy glider
                    T-REX 450 Sport
                    Speed båt 25 OS
                    En krasja STOR hjemme laget Delta vinge. R.I.P Harstad Høsttreff 2010

                    Lofoten RC Klubb.

                    Comment


                    • Originally posted by jj View Post
                      JVB - A/S Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap - JVB med valdresekspressen har ruter fra Oslo S til Fagernes sentrum. Og noen av rutetidene går sågar videre bort til campingen. De pleier å ha god plass i lasterommet til fly. Har av og til sendt kasser med fly til oslo med dem.
                      SÅ mitt tips er flytoget til oslo S og så valdresekspressen til fagernes. Mye lettere og raskere (og de kjører veldig ofte, så man burde kunne finne noe som korresponderer)

                      Jo
                      Hvordan er det å komme seg fra Fagernes Skysstasjon til selve stripa/showet? Er det mulig å ta buss fra Oslo, og rusle ned for å se på?
                      Vennlig Hilsen
                      Arne Husby

                      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                      Comment


                      • Det er ikke noe problem. Kanskje en kilometer å gå om jeg ikke tar veldig feil.

                        Comment


                        • Kanskje litt freidig å spørre, men: Er det kanskje noen fra Asker-Bærum-Oslo området. Som har tenkt seg frem og tilbake en av dagene med bil. Som har plass til en betalende passasjer? Spleise på drivstoff og spanderer gjerne en pølse eller to på veien?
                          Vennlig Hilsen
                          Arne Husby

                          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                          Comment


                          • Sendt deg en PM ArneH.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Og.. da endte jeg jammen meg opp i Hytte1 fra 18-20.

                              Eller Kott1 om du vil.hehe.. Dette blir bra! Steike, nå må jeg få flydd litt mer før dette, så jeg blir litt mer vandt til å fly sammen med folk.. hmm..
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Da blir det god stemning i "Gjøkurveien" (Hytte 1-5).
                                Remi A. Sørensen - 94877903
                                Leder i Lofoten RC-Klubb

                                Comment

                                Working...
                                X