Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fagernes flyshow 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AudunN - stemmer det, fløy 88" Sbach, samt et par mindre EF elektromodeller. Og min gode, gamle AP Sbach Epp

    På vei hjem, køøøøøø..
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • hvor er kræsjbildene????
      trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
      trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
      arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
      PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
      homemade quad med diverse elektronikk.
      noen depronkjerrer.
      futaba10c 2.4ghz.
      radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

      Comment


      • Hehehe.. De kommer nok! Gikk ned en stor doning idag..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Originally posted by alflovvold View Post
          AudunN - stemmer det, fløy 88" Sbach, samt et par mindre EF elektromodeller. Og min gode, gamle AP Sbach Epp

          På vei hjem, køøøøøø..
          Så deg flere ganger borte i helipad'n med diverse fly. Må si jeg ble imponert over stikkeføringen din... og andres Har en del timer med trening foran meg....


          Sent from my HTC Desire using Tapatalk
          ______________________________
          JR DSX7, Black Horse Model-Aero Cruiser + en haug med foam....

          Comment


          • Første film.
            Knut Erik flyr edge'n. Vi ser også litt skala i bakgrunn

            Comment


            • Ser ut som at dette var et skikkelig bra stevne som alltid. Det verker vondt i sjela for at jeg brått måtte sitte med eksamensforberedelser i stede for Fagernes i år. Men heldigvis er jo dette bare starten på en knall sesong!! Maaaat på med bilder
              All you need is love

              Comment


              • Ben E flyr sin nye air-liner. Kommer nok en bedre video av bergensgutta tenker jeg

                Comment




                • Time Lapse Fagernes Flyshow 2011
                  Youtube: Flygutta
                  -----------------------------
                  Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
                  Heli: T-rex 700,T-rex 450
                  Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
                  (34 år ung)
                  www.flygutta.com
                  www.vfkm.no

                  Comment


                  • Her er en snutt av pitts'n til Remi.
                    Har vondt av gutta fra lofoten som skrudde på denne i 3 dager på Fagernes for så å få motorkutt på maiden.

                    Comment


                    • Takk for ett bra stevne gutta=) hyggelig å hilse på kjente og ukjente. Mye fin flyging og perfekt vær. Gleder meg allerede til neste år,(....wiskey er farlig!
                      Ole Kr Follstad

                      BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                      PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                      EF Extra 300 60"
                      EF Extra 300 104" Eme120
                      GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                      ESM Bearcat, NGH 38cc
                      Phoenix p51D Mustang, Dle55
                      Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                      Hangar 9 Piper cub 1\4
                      Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                      Comment


                      • Originally posted by ole.foll View Post
                        Takk for ett bra stevne gutta=) hyggelig å hilse på kjente og ukjente. Mye fin flyging og perfekt vær. Gleder meg allerede til neste år,(....wiskey er farlig!
                        He he........

                        Comment


                        • AudunN - jo takk for det! Hva fløy du? Fryktelig dårlig på å huske navn..

                          Jo, da var treffet over. Og jeg er hjemme, og ferdig med helveteskøen.

                          Kommer nok tilbake neste år også, dette var artige saker. Steike hvor det tar på med all pakkingen, flyginga, pratinga og styringa i løpet av en flydag - helt skutt begge kveldene jeg var der, så endte opp med å ta kvelden tidlig begge dager.

                          Ellers så klarte jeg å knote det til med noen kjappe roller idag med 58" min, litt skummelt det der når man har flydd lillebroren, 48", først og så denne - hissig rollrate! Så dro den rett i bakken, hardt, men klarte såvidt å levle det av litt sånn at det traff noenlunde rett på. Trodde minst understellet gikk, og kanskje en vinge - men neida! Ene høyderoret løsnet fra CA hengslene, samt en sprekk i den ene hjulkåpen.

                          Litt flaks skal man ha! Virker som om måten EF har forsterket understellsplata funker bra..

                          Ellers så var det litt stusselig oppmøte idag, men det gjorde jo at det var lettere å få seg en rolig tur.

                          Parkerte riktignok Sbachen idag, kjente at formen var crap etter en lang dag igår, med noen pills på kvelden og litt lite søvn. Sånn blir det bare dårlig flyving av, i verste fall krasj.. *kremt*

                          Ellers var det leit å se den store Pittsen gå ned etter så mye knot å mekking med Lofoten kara - men de skal ha for innsatsen! Ikke minst å kjøre 150mil hver vei i en liten bil med tilhenger for å fly på Fagernes.

                          Det er galskap av høy klasse. Imponert! Hehe

                          Ellers det mye fint å se på, Knut Erik kjørte et par drøye knifeedgepasses som var lange og lave, veldig tøft å se - blir en ekstra showfaktor når man gjør det med den sizen der!

                          Karen med en Sebart Sukhoi 140size kjørte noen veldig rolige, fine 3d/acro øvelser som var inspirerende å se på - fikk aldri helt med meg navnet. Bra flydd!

                          Var også noen nydelige oldtimere der som også var fint å se på, tydelig at det finnes dyktige byggere også rundtomkring.

                          Om flere har bilder / film så er det jo bare å legge ut ja, alltid morsomt å se tilbake på. Skjønner jeg må sparke meg selv litt i 2ern å filme litt når jeg ikke flyr, synes i alle fall det er veldig artig å se på selv.
                          Last edited by alflovvold; 20-03-11, 19:46.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Originally posted by patternplanes View Post
                            Helt fantastisk helg, fikk 5 turer i dag og 4 turer i går med Winden Er på vei hjem nå og gleder meg allerede til neste år. Synd det er så lenge til. I dag var det vel ca.15 stk igjen og flotte forhold med svak vind. Skal hive ut alle bildene senere i dag
                            Her er bildene mine:

                            Lørdag:
                            Error 404 (Not Found)!!1

                            Søndag:
                            Error 404 (Not Found)!!1
                            Kristoffer Rosmo
                            Vingtor RC Klubb
                            Great Planes Super Sportster 40
                            SebArt Wind S110
                            Clik 2.0

                            Comment


                            • Hvordan gikk det med Pitts fra Lofoten til slutt? Mye skader?
                              Vennlig Hilsen
                              Arne Husby

                              Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                              Comment


                              • Reparerbar den, understellet "alu" ble bøyd, og dertil mos i bunnen. Med litt tålmodighet burde det vel gå greit - om den har overlevd de 150mila tilbake da.. Hehe

                                Men Lofotengjengen tok egne bilder og film, så det dukker vel opp noe snart...
                                Last edited by alflovvold; 20-03-11, 20:36.
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X