Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gisp ! Den var stygg, og så midt i lunchen da! Masse plaster og trøst der ja.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • Finga i makuleringsmaskinen ja, ikke bra... Alf, skal du til Hadeland til helgen? Gratulerer m nytt fly
      Trond Winger, søndagsflyger

      EG MX2 106"
      Ultimate 71"/DLE55
      GB Yak55 2.2M/DLE55

      Comment


      • Jepp, om jeg ikke må jobbe overtid.. :\ Litt crazy prosjekt på gang.. Men, tror jeg skal få det til - om været er bra. Ferdig med Sbach..?
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Spådd litt ymse vær tror jeg.. Stort sett ferdig, mangler fortsatt en giver på tenningen. Er ferdig m depron sbach da
          Trond Winger, søndagsflyger

          EG MX2 106"
          Ultimate 71"/DLE55
          GB Yak55 2.2M/DLE55

          Comment


          • Ohh, fått testet den da..?
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Jeg er også ferdig med sbach'n min. Men den er ikke testet

              Comment


              • Kan dere ikke ta dem med til helga da evnt., om været blir greit?
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Jo'a. Nå for jeg mottager i morgen Endelig.

                  Comment


                  • Håper det blir dritvær...... så ikke dere får flydd heller.

                    Neida misunner dere bare LITT, men kommer tilbake sterkt etter skirennet. flyklar igjen 19 feb.

                    Vikersund.no - N flyr de i Vikersund - FIS Verdensmesterskap skiflyging 23 - 26 februar 2012
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • Originally posted by alflovvold View Post
                      Ohh, fått testet den da..?
                      Nei, strikken på propellen røyk under test. Satte den sikkert på feil. Men Arne hadde strikker. Så blir test snart..
                      Trond Winger, søndagsflyger

                      EG MX2 106"
                      Ultimate 71"/DLE55
                      GB Yak55 2.2M/DLE55

                      Comment


                      • Originally posted by anders e View Post
                        Jeg er også ferdig med sbach'n min. Men den er ikke testet

                        Åssen syns du det var å bygge depron da Anders?
                        Trond Winger, søndagsflyger

                        EG MX2 106"
                        Ultimate 71"/DLE55
                        GB Yak55 2.2M/DLE55

                        Comment


                        • Hehe.. Han fiksa den der bra!
                          Flysyk nå gitt.. Blir nok liten og stor Sbach ved neste tur.. Må få litt stikketid igjen, ikke rørt senderen siden sist runde på isen - blir fort "rusten" igjen..


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Litt tidlig å si men værmeldingen virker nå lovende for søndagen i allefall. Det burde være mulig å få klar Sukhoien til da også. Den er nå veldig fin å sette sammen. Omtrent som lego. Alt bare faller på plass
                            Så langt er vingene klare med servoer og alt. Og haleroret med hjul er klart. Neste post er stab og høyderor.
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • Skal prøve å få lurt meg til en tur.. driver å bearbeider kjærringa nå hehe..
                              Ellers endte jeg opp med å bestille x3 Hitec HS-5245MG digitalservoer til Extraen nå, så slapp jeg å ta ut de som stod i GB Yaken.

                              De som står i Yaken er analoge, men funker overraskende bra - dog de digitale er nok et par hakk vassere, så da står det ikke på utstyret i alle fall.. Heller piloten!

                              Du får poste et bilde av fuglen din da Arne, endte nesten opp med å bestille en lik en da Extraen ikke var på lager.. hehe.. Fin sak, den har vokst litt på meg.
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Originally posted by alflovvold View Post
                                Du får poste et bilde av fuglen din da Arne, endte nesten opp med å bestille en lik en da Extraen ikke var på lager.. hehe.. Fin sak, den har vokst litt på meg.
                                Ja, rart med det hvordan ting har en tendens til å vokse på en her inne
                                Jobber hjemmefra i dag og tok lunchen i hobbyrommet. Det var akkurat nok tid til å få inn stab og lime høyderor samt ta noen bilder.
                                Stabben er ikke limt ennå men er ferdig å tilpasse slik at den er horisontal med vingerøret.

                                Motoren skal ha ankommet postkontoret i dag så da skal jeg snart være i mål med utstyret.
                                Bestemte meg for la de HS-425 servoene ligge. Det var litt slark i de.
                                Bruker heller HS-635 på både høyde og balanse. Så da må jeg innom Smallsize i morra å skaffe en til.
                                Attached Files
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X