Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xilian og GTI20, kommer dere?

    Comment


    • Noen bilder og litt video fra Ulsnestangen 30.12.2010



      Attached Files
      JET

      Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
      Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

      Comment


      • Fa...... har dere ikke orket å lage større stripe?????? blir ikke lett å lande på den

        Stuer inn i bilen å reiser nå.
        Last edited by Tertitten; 01-01-11, 07:43.
        Terje Egeberg
        "Opp ska det og det får bare virke"


        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
        3DHS slick 89" EME 60.
        3DHS Slick 71"

        Comment


        • Litt forsinka her, litt ymse sykdom.. Er der i 11tia


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • Jeg er ikke klar før kl 11

            Comment


            • Originally posted by Jan Egil T View Post
              Noen bilder og litt video fra Ulsnestangen 30.12.2010



              Det var skikkelig stripe til beast'n

              Grattis med nytt fly Igjen

              Comment


              • Takk for d Anders. Ja stripe må den ha Tenkte det var greit å ha en jeg kan fly rett utenfor døra når jeg er i Oslo, men i -12 ga den bare ca 2 min i luften. Så det var litt nedtur!
                Skulle gjerne tatt en tur på isen i dag også så jeg hadde fått prøvd YakŽen litt, men er i Oslo igjen
                Last edited by Jan Egil T; 01-01-11, 10:43.
                JET

                Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                Comment


                • Den beasten var tøff Jan Egil, gratulerer
                  Trond Winger, søndagsflyger

                  EG MX2 106"
                  Ultimate 71"/DLE55
                  GB Yak55 2.2M/DLE55

                  Comment


                  • Takk for idag alle sammen! Fin tur nok en gang!

                    Jeg endte opp med å fly Sbachen helt tilslutt denne gangen også, i litt labert lys.. Har litt nerver når den er oppe dog, trenger et godt godt antall turer til før jeg føler jeg har den inne.. Men, steike - den er helt rå!!

                    Noen som fikk tatt film/bilder? Jeg hadde med meg kamera denne gangen - men var så ivrig på å få flydd at jeg glemte hele greia i bilen.. Hehe

                    Endte forsåvidt opp med å bruke gammel DX7, da jeg ikke helt hadde tålmodigheten til å sette opp DX8 med mixing etc - sikkert bare jeg som er rar, men jeg liker menyer etc. bedre på den gamle - med trykknapper, og ikke teit scrollehjul som er altfor følsomt. Imo. Ellers er feelen bedre på 8ern, nå som jeg satt på noen "ordentlige" stikker! Hmm..

                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Takker for dagen jeg også, ble lite flyging på meg i dag, mest skruing.Det er egentlig bare dumt å reise ut på stripa med ujustert motor og ikke mulighet til å justere uten å ta av cowling. Nå er det fiksa.
                      Men fikk da til slutt motoren til å funke på siste turen. Hadde rett og slett skrudd meg helt bort
                      Fikk da prøvd 28X12 3 blader, men denne ble for "tung", Kan hende den vil funke når motoren er skikkelig justert og fått noen liter mellom sylindrene.

                      Ellers er jeg fortsatt meget imponert over flyginga di Alf, men som jeg sa, jeg skjønner hvorfor, du flyr jo hele tida. Hvor mange turer ble det i dag?
                      Attached Files
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Jo, takker og bukker - igjen! Det er jo veldig hyggelig å få tilbakemld. på at man ikke er helt på jordet.

                        Hvis jeg teller med Epp Sbach "som jeg har fått for vane å varme opp med for tiden" ble det.. Ca.13-14korte turer, med en avsluttende Epp runde! God økt idag..


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Ja det så bra ut, synd at det ble lite flying på deg da terje, men du kommer nok sterkere tilbake, skulle hvert der men fikk guttungen i dag, er det ingen som filmet da, så vi andre har noe å se på, får prøve neste gang dere skal opp å fly, så ikke anders noe er han klein i dag?
                          Rune Borgersen

                          Comment


                          • Var artig å få flydd og møtt litt folk i dag. Slet med kalde fingre en stund men det gikk over så jeg fikk en flight ekstra. Ble vel to turer med T-rex 500 og to med U Can't Do. Ingen "Inverted-Arne" stunt i dag. Bare rolig flyging. Så nå slipper jeg reparere før neste tur. "Deadstick-Anders" var der han også en liten stund men dro tidlig.
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • så ikke anders noe er han klein i dag?
                              Trur ikke han er i form nei
                              404 - File or directory not found.
                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment


                              • Jeg har litt film og bilder fra idag. Sovnet litt på sofaen, så ting tar litt tid Ja Alf, du er rå med stikkene, artig å se når du hiver sbachen rundt som en depronmaskin. Fikk ikke filmet deg m den, hadde masse på kameraet som jeg hadde glemt å legge over på pc`n, så det var jo fullt. Men legger ut det jeg har etterpå jeg
                                Trond Winger, søndagsflyger

                                EG MX2 106"
                                Ultimate 71"/DLE55
                                GB Yak55 2.2M/DLE55

                                Comment

                                Working...
                                X