Unconfigured Ad
Collapse
Hadeland mfk på isen.
Collapse
X
-
Kanskje jeg skulle prøve en tur jeg også, men blir ikke før søndag på meg. Ser ut som det blir bedre temp. da, men litt lett snø.
Dere flyr på søndag og dere, om det er værTerje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Ai ai, da tar jeg turen hvis andre også er hyppe? Gps koordinater dit?
Sent from my iPhone using TapatalkALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Kjørerute her Alf http://kart.gulesider.no/m/IEESB Hvis det er sol så er det sikkert fint på isen, men da må det ikke blåse. Får kle på seg så man ser ut som en teletubbieLast edited by trowin; 03-12-10, 20:32.Trond Winger, søndagsflyger
EG MX2 106"
Ultimate 71"/DLE55
GB Yak55 2.2M/DLE55Comment
-
Hmm.. Ja, jeg tar nok en tur bort i parken jeg da! Ble "noe" sent, gjorde ferdig Yaken.. Zzzz..
Vi får ta det igjen!
Edit: Litt kaffe hjalp på formen.. Evnt. noen andre som tar turen da? Yr melder sol i 12tia
Sent from my iPhone using TapatalkALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Ok! Kan bare idag.. :/
Men, nå kommer goværet her i Oslo, vindstille + sol!
Dere får si ifra om det blir noe, men tiden går fort nå.. Ser ut til å bli maiden på Ekeberg for min del!
Comment
-
Tar en liten tur bort for å prøve jeg.. Blir det veldig kaldt drar jeg bare hjem...JET
Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40Comment
-
Jau, da blir det Ekeberg på meg isteden gitt - knallbra vær her nå!
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment