Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjell var ved godt mot han. Vi hadde en bra dag på søndag, var også veldig gøy at Arild var tilbake med fly
    Får kanskje ta bort noe fra den signaturen, men har så små fly så må liksom ha mange.....når dere har så store fly......eller noe!!!!
    JET

    Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
    Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

    Comment


    • Originally posted by Jan Egil T View Post
      Kjell var ved godt mot han. Vi hadde en bra dag på søndag, var også veldig gøy at Arild var tilbake med fly
      Får kanskje ta bort noe fra den signaturen, men har så små fly så må liksom ha mange.....når dere har så store fly......eller noe!!!!
      Ta en snapshot av signaturen din nå du. Så om et års tid så husker du lettere hva "...pluss diverse småfly...." betyr
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • Supert at det ble en bra dag
        Om noen av dere har mulighet kommer Rognes og noen nordlendinger på isen litt utpå i morgen.

        Comment


        • Arne jeg vet jo hva det betyr, men har jo bare diverse små fly!!! Morro er det uansett
          JET

          Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
          Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

          Comment


          • Originally posted by arhennie View Post
            Da må du huske å løse opp et par flysyketabletter i bensina først Trowin, så ikke Sbach'en din blir svimmel
            Ja antagelig. Men nå flyr jeg sånn som Alf når ingen ser meg. Så den er vant til det. Jeg vil si jeg flyr omtrent som Palsor, når ingen ser meg. Vil ikke fly sånn foran dere. Blir så mye sutring. Så derfor driver jeg mye alene. Så ingen skal se meg.














































            Trond Winger, søndagsflyger

            EG MX2 106"
            Ultimate 71"/DLE55
            GB Yak55 2.2M/DLE55

            Comment


            • Originally posted by Jan Egil T View Post
              Arne jeg vet jo hva det betyr, men har jo bare diverse små fly!!! Morro er det uansett
              Var bare en spøk da. De er vel store nok nå. Men om du sitter med en stall større fly senere så blir disse plutselig små. Alt er relativt
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • Originally posted by trowin View Post
                Ja antagelig. Men nå flyr jeg sånn som Alf når ingen ser meg. Så den er vant til det. Jeg vil si jeg flyr omtrent som Palsor, når ingen ser meg. Vil ikke fly sånn foran dere. Blir så mye sutring. Så derfor driver jeg mye alene. Så ingen skal se meg.
                Helt enig, helt klart det beste for ommgivelsene og fly slike øvelser når en er aleine. Jeg klarer vertfall alt da. Kunne jo hatt med meg video for å vise til dere, men har ikke video, så da slipper dere å miste motet

                Ha en flott dag på isen. Jeg MISUNNER dere IKKE
                Terje Egeberg
                "Opp ska det og det får bare virke"


                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

                Comment


                • Viktig melding ang flyging på Ulsnestangen!

                  Det er viktig at de som flyr på stripa på Ulsnestangen tar hensyn til naboene. Spesielt hytta rett bak stripa dersom det er folk der.
                  Se info på klubbens hjemmeside hvilke regler som gjelder angående flyging Ulsnestangen: HMFK - index
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Her er en video av Anders, han koser seg

                    Knut Erik
                    But it flies, so who cares??
                    www.torqueroller.com
                    Steikje galen
                    www.skalamodellflyklubb.no
                    www.teamflyingcircus.com

                    Comment


                    • Tøft m røykanlegg Anders
                      Trond Winger, søndagsflyger

                      EG MX2 106"
                      Ultimate 71"/DLE55
                      GB Yak55 2.2M/DLE55

                      Comment


                      • Ja helt klart. Men liker ikke all vaskingen etterpå
                        Kanskje jeg må prøve å blande selv.

                        Comment


                        • Originally posted by anders e View Post
                          Ja helt klart. Men liker ikke all vaskingen etterpå
                          Kanskje jeg må prøve å blande selv.
                          blir nok enda mer søl av den du blander selv
                          trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                          trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                          arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                          PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                          homemade quad med diverse elektronikk.
                          noen depronkjerrer.
                          futaba10c 2.4ghz.
                          radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                          Comment


                          • Noen som har vært på stripa i det siste? Lurer litt på åssen føre det er der nå. Tenkte ta en tur på søndag, hvis det ikke er storm..
                            Trond Winger, søndagsflyger

                            EG MX2 106"
                            Ultimate 71"/DLE55
                            GB Yak55 2.2M/DLE55

                            Comment


                            • Fader, jeg er fast her i helga - har virkelig fått suget på å fly både elektro og faktisk bensin "ja, før det blir mørkt..helt sant!" men drøyer vel fort til neste helg igjen for min del, om jeg får lov å ta turen til dere igjen.. hehe

                              Den Pilot Extraen din må vel snart være klar for maiden Arhennie?!

                              Nå oppdaterer jeg DX8èn min, wish me luck... BØR ikke konke ut..
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Originally posted by trowin View Post
                                Noen som har vært på stripa i det siste? Lurer litt på åssen føre det er der nå. Tenkte ta en tur på søndag, hvis det ikke er storm..
                                Har ikke sjekket, men jeg kan ta turen ned i morgen formiddag å sjekke.

                                Comment

                                Working...
                                X