Unconfigured Ad

Collapse

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xilian
    Chief Executive Officer
    • Feb 2009
    • 6522

RC screws har ikke den typen ...
    Er sånn spesial. Men det finnes bedre 3rd party. Bare ikke fått handla dem enda
    Tom I. Arntsen

Comment

• xilian
      Chief Executive Officer
      • Feb 2009
      • 6522

Holder været blir det flyging i morgen også!! Weeeee!
      Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
        • Sep 2009
        • 5527

Bastards! Jeg fikk bare mini-hucket i hagen her langt utpå kvelden, men litt artig lell da..

GB Extra`n begynner å bli rimelig sliten nå etter x-antall krasj, men holder vel over sommeren. hehe..

ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• jeeeeeeright
          • Mar 2008
          • 1052

Vær forsiktig... Trær er skumle!
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

Comment

• xilian
            Chief Executive Officer
            • Feb 2009
            • 6522

Du er klar eller Alf?

Drar til Jarlsberg så fort det går etter 16.. Er vel ferdig med alskens i 17 tida..
            I går var jeg hjemme 23, så det funker å fly seint

Odd babler om ting han må gjøre hjemme.. Men det kan han vel spare til det blir dårlig vær igjen....
            Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
              • Sep 2009
              • 5527

For å være ærlig liker jeg meg bedre på den enkle stripa i Andebu, mye kjekkere mtp. 3D flystil der selv om anlegget ikke er i nærheten av samme klasse.

Skal ikke komme opp hit en tur da? Får ikke sola i ansiktet heller.

Er nok ikke klar før 18-19tiden ( jobb og ungestyr ) men tenkte å få noen turer på min gode, gamle GB Yak med verdens beste motor, nemlig DLE55 hehe..

Vi får hype Odd til å komme, han har tross alt klar en maiden-klar modell ståendes

Puh. der har jeg skrevet vitnemål til ca.30 elever, nå fikk jeg noen voksenpoeng tror jeg. hehe
              Last edited by alflovvold; 26-06-12, 08:57.

Comment

• xilian
                Chief Executive Officer
                • Feb 2009
                • 6522

Betaler i dyre dommer for Jarlsberg, men det er i alle fall en forutsigbar utgift.
                Landing i Andebu er IKKE...

Nei. jeg drar til J gitt. Tror ikke det er så mye folk heller...

Mulig jeg tar maiden på Hughes 500 i dag da... weeeee
                Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
                  • Sep 2009
                  • 5527

Pft. Ikke noe problem å lande her, nå er kantene slått også! God øvelse er det også!

Ok, får si ifra hva som skjer da - om jeg blir alene så tar jeg muligens turen til J

Comment

• GTI20
                    Moderator
                    • Jul 2008
                    • 1426

jeg takler ikke andebu stripa.. så jb på meg også.. har ikke lørt meg noe harrier landinger ennå.. å kjiipt å begynne med det der..
                    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                    carl goldberg ultimate
                    DJI S900
                    piper pawnie el kjærre

Futaba 14SG
                    diverse epp tjafs
                    Per-Egil Furuseth

Comment

• alflovvold
                      • Sep 2009
                      • 5527

Pyser!

Hehe neida, ser den - kan være litt tricky stripe..

Ok, kanskje vi sees! Har egentlig en Krill å fikse men i dette været frister det ikke å stå å lime..

Comment

• xilian
                        Chief Executive Officer
                        • Feb 2009
                        • 6522

Og det mørke på himmelen er ikke regnskyer, det er rett og slett bare skygger.
                        Ikke noe å bry seg om mao. =]

Jeg har flydd i Andebu jeg, og det går fint. man MÅ ikke lande harrier.
                        Men hvis man kan velge mellom 2x20m eller 6x250m stripe, så er valget enkelt
                        Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
                          • Sep 2009
                          • 5527

Er det mulig.. sett ut? Regn?! Igjen?! Noen kødder med oss nå..

Comment

• xilian
                            Chief Executive Officer
                            • Feb 2009
                            • 6522

Neida. er ikke regn. Bare veldig fuktig luft. Ikke noe å tenke på!
                            Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
                              • Sep 2009
                              • 5527

Takk for igår, hyggelig det å få luftet seg litt i knall forhold på J! Stripa er jo selvsagt av en helt annen klasse enn i Andebu, rart med det hvor enkelt det blir å lande når man er vant til å fly i skauen.

Bendet gikk selvsagt til H... på backup Yaken på tur #2 igår, det er derfor jeg har 2stk mohaha

Men det hjelper lite når DA`n rister så jev.. i mellomregisteret at hele gassoverføringen vibrerer såpass at jeg får auto-gass hehe.. Nytt, stivere rorhorn så håper jeg det fikser biffen.

Artig å se skala-heli`n din mister Xiliantisius, ikke alt trengs å fly 3D med hehe..

Comment

• xilian
                                Chief Executive Officer
                                • Feb 2009
                                • 6522

Wobblinga er ikke så skala dog, men finner vel ut av feilen etterhvert
                                Artig å teste FPV også. Fikk vesentlig mer respekt for enkelte ting jeg har sett.. hehe

Men deilig å få lufta seg i går ja, og hyggelig med gjengen, som alltid!
                                Tom I. Arntsen

Comment

Working...