Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
wobblinga var ikke så ille da Og takk for noen timer der borte i går.. var en del folk der nå man kom bort.. men ble tynnere med folk etterhvert. Alf fløy som avnlig turbo. like motivasjons drepene å fly etter han.. men begynnt å prøve meg frem på ting jeg også.. og får ting delvis til.. nervøsiteten er borte når man flyr iallefall.. gøy å fly om dagen nå..
syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
nå har heldigvis ikke jeg sett palsor fly live.. men haka detter langt ned når alf flyr.. hadde jeg kunnet en brøkdel av det han får til hadde jeg vært lykkelig
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
... hadde jeg kunnet en brøkdel av det han får til hadde jeg vært lykkelig
Tror du det? Jeg vil tro neppe mer lykkelig enn du er når du flyr i dag
For egen del tror jeg faktisk jeg er mer lykkelig når jeg har folk rundt meg som er langt bedre enn meg selv, som jeg kan la meg inspirere av, lære av og forsøke å ta etter. Noen som er så mye bedre at det aldri blir noen konkurranse faktor ut av det. Selv om man ofte føler seg litt håpløs når en skal utpå rett etter disse kara, det er jeg enig i
Dårlig med det! Skulle gjerne vært der, vaaaarmt på kontoret nå samt en utålmodig 5åring som gjerne vil ut å leke.. Doh.
Fikk ånden over meg å klasket sammen 48" igjen, tenkte egentlig bare å gjøre en sånn stygg-som-fy-reperasjon men jammen ble det helt OK. Hadde vel egentlig avskrevet denne, men kunne ikke dy meg. Så nå er den bare stygg. Tynn CA av god kvalitet er en lifesaver.
Fant dessuten synderen til 0 høyderor med tilhørende krasj, selve hornet var jammen meg spjæret så den slura bare på servoen! Godt å i alle fall vite at det ikke var Spektrum som var syndebukken som sist med gammel AR6100 mottaker. AR6100E ser ut til å funke greit.
var mye vind der i dag.. så om det ikke ble noe av gjør lite.. jeg fikk nå prøvd meg en kjapp tur.. og fikk testet å lande fra høyre noe jeg ikke liker eller hadde gjort før.. med masse vind.. men vi begge overlevde
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment