Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 18MZ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nice! Gratulerer! Gleder meg enda mer til å få min.

    Fikk du en koffert med radioen? Hadde vært kjekt med et bilde av den.
    Last edited by Awry; 22-12-11, 15:35.
    Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
    Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
    Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
    Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
    Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

    Comment


    • #62
      Nå må du bare huske å ta med deg en bunke post-it lapper i felten da Johannes Mulig du kommer til å savne å bruke springskallen slik 14MZ var
      Fra spøk til alvor, den radioen ser fin ut, ble misunnelig nå.......
      Øystein T.

      EF Extra 300 70"
      Speedfire F5B
      Baudis Fosa F3B
      Ascot F3B
      Lynx Carbon
      EF Extra 300, 58" Electric
      T-Rex 700N

      www.artistic3d.net

      Comment


      • #63
        For de som tenker koffert. Samme som 14MZ

        Med vennlig hilsen
        Johannes Gjessing GMFK
        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

        Comment


        • #64
          Originally posted by OTA View Post
          Nå må du bare huske å ta med deg en bunke post-it lapper i felten da Johannes Mulig du kommer til å savne å bruke springskallen slik 14MZ var
          Fra spøk til alvor, den radioen ser fin ut, ble misunnelig nå.......
          Post-It lappene er med i fieldkofferten! Never leave home without it! Gøy at Norge slo Tyskland i konkurransen om å få levert radio først! Begge er vel EU-versjoner, men tyskernes skal sees over av Robbe før levering. Tyskerne på Futaba-forumet likte dårlig å bli slått på målstreken av en tussete nordmann!
          Med vennlig hilsen
          Johannes Gjessing GMFK
          || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

          Comment


          • #65
            Desverre så selger jeg ikke ultimaten min for en radio til 20 000, så jeg ender nok med en brukt 14mz etter hvert
            Ikke vondt ment, jeg kunne godt tenkt meg denne. Håper dere poster litt brukererfaringer etter hvert.

            Comment


            • #66
              Originally posted by anders e View Post
              Desverre så selger jeg ikke ultimaten min for en radio til 20 000, så jeg ender nok med en brukt 14mz etter hvert
              Ikke vondt ment, jeg kunne godt tenkt meg denne. Håper dere poster litt brukererfaringer etter hvert.
              Jeg har en 14MZ i meget bra stand til deg
              Mvh
              Morten Aase

              Comment


              • #67
                Originally posted by Karmann View Post
                Jeg har en 14MZ i meget bra stand til deg
                Joa takk for det, men jeg må nok vente noen måneder nå

                Comment


                • #68
                  Kjapt spørsmål. Er toppmodellene til Futaba fremdeles laget i Japan?
                  Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                  Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                  Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                  Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                  Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Awry View Post
                    Kjapt spørsmål. Er toppmodellene til Futaba fremdeles laget i Japan?
                    Har Futaba produsert radioutstyr i Japan de siste ti årene? Har aldri sett noe annet enn «Made in Taiwan» på Futaba. Mener det sto det på esken til 14MZen min også.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Balsahøvel View Post
                      Har Futaba produsert radioutstyr i Japan de siste ti årene? Har aldri sett noe annet enn «Made in Taiwan» på Futaba. Mener det sto det på esken til 14MZen min også.
                      Har bare holdt på med denne hobbyen i 2 år så det visste jeg ikke. Min 3mnd gamle 8fg var min første Futaba. Denne radioen er jeg forøvrig veldig godt fornøyd med.

                      Mye bra datadeler som blir laget i taiwan så det er helt ok selv om jeg hadde jo håpet på en japansk 18mz.
                      Last edited by Awry; 22-12-11, 22:50.
                      Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                      Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                      Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                      Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                      Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                      Comment


                      • #71
                        Made in Taiwan....
                        Med vennlig hilsen
                        Johannes Gjessing GMFK
                        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

                        Comment


                        • #72
                          noen som har kjøpt denna radioen enda?
                          dx7

                          Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                          Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                          Løten MFK
                          Stay Frosty

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Øyvind M View Post
                            noen som har kjøpt denna radioen enda?

                            Se post 54 og 60 =)
                            ​​​Kim-Arne

                            Comment


                            • #74
                              .

                              Da ble det ny radio
                              Jammen bra siden jeg akkurat er ferdig med P47'n min, den fortjener en skikkelig radio
                              Attached Files
                              Mvh
                              Morten Aase

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Karmann View Post
                                Da ble det ny radio
                                Jammen bra siden jeg akkurat er ferdig med P47'n min, den fortjener en skikkelig radio
                                Ja d der va jo en modell som krever litt radio for å fly....
                                Svein Roe
                                ----------------
                                Skymaster F-15 - Nexus Mk II
                                Boomerang Sprint - Simjet 2250
                                Starfire II P-60
                                C-arf Extra 2,3 - DA 50
                                EF Extra 91" - DA 60
                                EF Edge 48"
                                Ventus 4m
                                Mini Nyx

                                Comment

                                Working...
                                X