Unconfigured Ad
Collapse
Futaba 14SG
Collapse
X
-
Re: Ny Futaba-radio
Ser på et av bildene der det står "vibes: type 3". Hååååper det betyr vibrasjon på feks timeren! For det er et stort savn...Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Likte dårlig at det kun var NiMH-batteri, men det kommer vel en løsning på det etterhvert også. Har blitt veldig glad i å ha Li-Ion i T12.
En annen ting som de ikke sier noe om er flyfaser. T8 har flyfaser på seil og heliprogrammet, men ikke på fly, og det er veldig begrensende, så jeg lurer på om de har gjort noen endring der. Det står ikke engang nevnt hvor mange faser det er på radioen. Det er litt sært, det er jo "key selling point" for mange andre merker.MVH
Jon Gunnar WoldComment
-
Likte dårlig at det kun var NiMH-batteri, men det kommer vel en løsning på det etterhvert også. Har blitt veldig glad i å ha Li-Ion i T12.En annen ting som de ikke sier noe om er flyfaser. T8 har flyfaser på seil og heliprogrammet, men ikke på fly, og det er veldig begrensende, så jeg lurer på om de har gjort noen endring der. Det står ikke engang nevnt hvor mange faser det er på radioen. Det er litt sært, det er jo "key selling point" for mange andre merker.Last edited by Borresen; 05-11-12, 11:40.Comment
-
Nope, fortsatt kun for seil og glider. Flight conditions mangler i Model-menyen i Acro-programmet, akkurat som på T8, jfr. bildene som RC Tech har lagt ut på sin facebookside. Du ser det også på Robbe-siden, det står at det generelt er 5 faser, men når du leser under motor, seil og heli så står det kun på seil og heli
Men dette med LiPo er visstnok forskjellig avhengig av hvor den kjøpes, Robbeutgaven skal visstnok ha Lithium-akku i sin utgave.MVH
Jon Gunnar WoldComment
-
Noen som vet når den kommer til Norge?Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
Det kommer nok flere..
Det tar nok en stund før denne kommer til Norge skulle jeg tro, men det er mulig at jeg tar feil.Dette ser ut til å være en radio, som Futaba har tatt frem raskt, for å kunne møte konkurranse fra andre produsenter som allerede har telemetri etc til en overkommelig pris. Jeg kommer foreløpig til å holde meg til min gamle 10C , og om jeg må ha telemetri, så blir det med Wifi og smart telefon kombinasjonen. og S-bus får jeg fortsatt programmere via USB og pc en stund til...Jeg tror at med litt tolmodighet nå, så vil det nok komme flere radioer i denne "serien" etterhvert.Jan BComment
-
Nå tar RCpro pre-orders på denne. Prisen blir 5295,- inkl NiMh batteri. Jeg har sett andre som leverer denne med 2S2800mah lipo så mulighetene er der nok til å sette inn lipo senere. Det burde iallefall ikke være en turn-off
Så, 1500,- mer for 14SG enn 8FG.
Levering ifølge nettsidene til RCpro er uke 51/52.
Løyp å køyp!Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
-
Eller kjøp den hos Hobbyfly i Danmark og spar 1000,-
De trekker fra den Danske momsen, en kammerat bestilte sin derfra og kjøpte et fly og en ekstra mottaker i tillegg.
og total pris ble på ca 5400,- (+ Norsk moms)
2,4 Ghz Radio styring
Jan BComment
-
Eller kjøp den hos Hobbyfly i Danmark og spar 1000,-
De trekker fra den Danske momsen, en kammerat bestilte sin derfra og kjøpte et fly og en ekstra mottaker i tillegg.
og total pris ble på ca 5400,- (+ Norsk moms)
2,4 Ghz Radio styring
Jan B
Men den koster ikke langt unna like masse hos RCpro så da blir det der tror jegInteressert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment