Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeti DS-16 Unboxing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeti DS14 kommer etter jul. Hmm!

    Comment


    • Originally posted by Trulsen View Post
      Jeti DS14 kommer etter jul. Hmm!
      Ja, kjøp den... sånn at jeg FREMDELES har fetere radio enn deg
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • Originally posted by alflovvold View Post
        Hm.. ok, ikke fått med meg noe av dette - regnet bare med at ting var good to go, noe som det bør være i min bok når produktet er releaset strengt tatt!

        Jeg prøvde å binde opp 200`n i 5min igår, men fikk fint lite kontakt - har dette noe med det å gjøre tro..?
        Mulig at jeg er litt "treg" her, men hva er de umiddelbare store fordelene med en CB200 kontra å bruke en vanlig R14 eller R18 mottager? Min plan er å koble opp slik som på bildet under....

        Click image for larger version

Name:	R18-Montaz.jpg
Views:	1
Size:	64.0 KB
ID:	604689
        Rune Haugen
        // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
        // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
        // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
        // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

        " It's all 100% electric ! "


        Comment


        • Originally posted by gnistjeger View Post
          Mulig at jeg er litt "treg" her, men hva er de umiddelbare store fordelene med en CB200 kontra å bruke en vanlig R14 eller R18 mottager? Min plan er å koble opp slik som på bildet under....

          [ATTACH=CONFIG]73395[/ATTACH]
          overvåkning og telemetri på begge strømkilder inn med V, mah, A osv, uavhengige porter ut med "sikring" på hver enkelt kanal, så om 1 servo låser seg/binder så kobles strømmen ut automatisk.

          Kort fortalt, CB100, CB200, og CB400 er noe du vil ha på store modeller, CB200 er perfekt for din nye

          CB400 blir for sværinger med manage kanaler, DS-16 blir jo også ds-32? eller hva det var snakk om

          Comment


          • Hmmm.. testet kjapt idag, bindet opp rsat1 og 2 til DS-16 men mister connection til mottakeren! Dette funker jo foreløpig ikke særlig bra, men antar det har noe å gjøre med firmware saken..?!

            Det "bzzzer" når jeg setter i servoer, men fint lite skjer..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Bare å oppgradere til Weatronic BAT 60 Alf
              EF 60" Edge. Torque.
              EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
              3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
              CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
              Multiplex FunCub XL on floats.
              Jeti DS-16

              Comment


              • Hehe.. har kikket litt på den, ser knallfin ut de få tingene jeg har sett - bortsett fra plastic fantastic og evnt. bytte ut en sender som jeg i utgangspunktet er superfornøyd med. Ordner seg nok dette!

                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • SWEEEET seriøst SWEET!

                  innefly typ epp, snakker nå med orangerx, som snakker med rsat2, som snakker med jeti!

                  leter etter noe annet å binde nå

                  har binda fler fly og helimodeller til samme rsat2! seriøst kult!

                  Click image for larger version

Name:	578843.jpg
Views:	1
Size:	102.3 KB
ID:	604818
                  Last edited by andersand; 31-10-13, 22:01.

                  Comment


                  • Menne... hvor blir det av firmware til CB200`en da?! Bestilt sånn USB dings og greier..

                    Fader, på tide å lufte 41% - blir for dumt at det er mottaker som ikke er i vater!

                    %&!"$%&!"
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • men gutta, jeg er vant til 3 flightmodes typ, får bare 2? på jetien? hvordan får man nr3? gikk på dual rate og expo og fikk valgt 2 der, men brytern har 3..

                      jeg har 2stk CB200 her og masse Rsat3, som er useless også alf..

                      Comment


                      • Jeg har 3 på en 3 veis bryter. Husker ikke 100% hvordan jeg gjorde det, kan ta en titt senere idag.
                        Ola G Bråten -77
                        Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                        Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                        3DHS Slick 89" Q80-8m
                        Jeti DS-16

                        Comment


                        • Jeg kjører med 4 flight modes. Du bare legger til hvor mange du skal ha. Gir dem navn, å gir dem en bryter. Flight mode nr.1 er den som har høyest prioritet.
                          GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                          sigpic



                          Comment


                          • Jepp, men det var litt triks med 3 veis bryteren..

                            Mener jeg satte den i midt stilling før jeg valgte bryter, så ble det FM1 når jeg vippa oppover, og FM3 nedover. Noe i den duren.
                            Ola G Bråten -77
                            Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                            Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                            3DHS Slick 89" Q80-8m
                            Jeti DS-16

                            Comment


                            • Originally posted by alflovvold View Post
                              Menne... hvor blir det av firmware til CB200`en da?! Bestilt sånn USB dings og greier..

                              Fader, på tide å lufte 41% - blir for dumt at det er mottaker som ikke er i vater!

                              %&!"$%&!"
                              Tror jeg skal holde meg laaaaangt unna CB200 ja.... bare hæssel....hehe..
                              Forøvrig et perfekt vær for lufting av diverse flyvbare saker i dag ja!!
                              Rune Haugen
                              // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
                              // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
                              // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
                              // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

                              " It's all 100% electric ! "


                              Comment


                              • Er ikke litt av vitsen at slikt bare skal funke..?! Skit!

                                Menne.. jeg har jo rSat2 satelitt mottakere, burde ikke dette funket da strengt tatt? Finner mottakere (binder opp med dual path), men plutselig står det disconnected på senderen. Servoer får strøm, men fint lite skjer.

                                Hva f... da?! Mulig jeg ikke har fulgt med i timen her, men helvit heller. Just make it work damnit!!
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X