Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeti DS-16 Unboxing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nokså enig i det. Synes de har for bredt spekter, og for lite lager av det de da fører.

    Generelt er det vanskelig å få tak i deler (og ofte fly) ifra extreme flight. Det irriterer meg nok mèr.
    Ang høyderorene mine, så var det nok i hovedsak AP som rota det til, men de rydda opp etter seg, og sendte de til meg uten kostnad tilslutt fordi det hadde tatt så lang tid. Det var ikke verst, alt i alt.
    Ola G Bråten -77
    Sunndal flyklubb avd. Modellfly
    Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
    3DHS Slick 89" Q80-8m
    Jeti DS-16

    Comment


    • Men om man ser det fra en annen vinkel - siden de sitter med ubrukelig lite inne på lager så har det i alle fall spart meg for mye penger. I alle fall nå i det siste.. hehe

      Godt det ordnet seg med stabber da, om ikke annet.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • ENDELIG har jeg full coms med 2x Rsat2 og CB200, med fungerende device explorer på CB200`n FW 3.14
        Ola G Bråten -77
        Sunndal flyklubb avd. Modellfly
        Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
        3DHS Slick 89" Q80-8m
        Jeti DS-16

        Comment


        • er den ute offisielt?

          Comment


          • Nnja nje, de sender den ut til oss masekoppene som ikke kan vente på 3.20 lengre. (driver å setter opp flyet, så det stoppet opp her)
            De er fortsatt "like før de slipper 3.20" hehe.

            Kan sende 3.14 filen til den som måtte ønske, bare send meg email adresse.

            CB200 fw1.11 er ute offisielt på jetimodel sine sider.

            Ps: UDI er ikke med i denne såvidt jeg vet.
            Ola G Bråten -77
            Sunndal flyklubb avd. Modellfly
            Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
            3DHS Slick 89" Q80-8m
            Jeti DS-16

            Comment


            • Jeg vil haaaa! Sender deg en PM jeg.. hehe
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Monterte sammen en DJI S800 med WooKong V2 i går kveld. Bruke PPM fra en R9EX (fra SAT utgang). Fikk det til å virke, men ser ut som det sliter litt med støy. Ser på inngangs status på WooKongen, at ingangene står å skjelver. Hadde også problemer med å kalibirere inngangene (fant ikke senter). Prøvde PPM posivit og PPM negativ.

                Noen som har en formening?
                GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                sigpic



                Comment


                • Originally posted by sub_sonic View Post
                  Monterte sammen en DJI S800 med WooKong V2 i går kveld. Bruke PPM fra en R9EX (fra SAT utgang). Fikk det til å virke, men ser ut som det sliter litt med støy. Ser på inngangs status på WooKongen, at ingangene står å skjelver. Hadde også problemer med å kalibirere inngangene (fant ikke senter). Prøvde PPM posivit og PPM negativ.

                  Noen som har en formening?
                  Det høres ut som du har for kort pulslengde. Gå inn i Device Explorer og sett det til 20 ms. Default er vel 11.

                  (Svarer her også i tilfelle noen andre har får samme problem)
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • Prøvde litt frem og tilbake med pulslengden. den sto default på 17ms. skal teste med 20ms når jeg kommer hjem.

                    Under kalibirering av inngangene la jeg merke til at "trottle" kanalen inn til wookong, ikke var med hele veien.
                    alle kanaler var med fra -100% til +100%. utenom trottle som gikk fra 0% til +100%. Er dette riktig?
                    GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                    sigpic



                    Comment


                    • Jeg bruker en R14EX mot en naza V1, bruker der ppm med positiv puls, fungerte uten at jeg behøvde å endre pulslengde. Ingen støy, alt fungerte etter kalibrering, men det er mulig wookong oppfører seg annerledes enn naza'en. Brukte da SAT2 utgangen på mottakeren Mener jeg leste en plass at ved bruk av SAT1 ppm så går signal kun ut, men på SAT2 går signalene begge veier.

                      Comment


                      • Ok, R9 har bare en sat utgang. Får teste litt mer ikveld
                        GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                        sigpic



                        Comment


                        • Jeg mener å huske at min Naza v1 var mongolainen før jeg satte 20 ms.
                          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                          Anything worth doing is worth overdoing!

                          Comment


                          • Originally posted by jotto View Post
                            Jeg mener å huske at min Naza v1 var mongolainen før jeg satte 20 ms.
                            Skal sjekke hva min står på, (får ikke sjekket før i morgen) men jeg har ikke endret noe fra default innstillingene. Fløy to batteripakker senest i går kveld.

                            Comment


                            • Da, fant jeg feilen. Problemet var faktisk at jeg måtte kalibrere TX. Så måtte jeg starte opp igjen wookong uten usb i pc`n. Ta ny kalibrering av wookongen. Perfekt =)

                              Satt pulslegden fra 17ms til 20 men merker ingen forskjell.
                              GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                              sigpic



                              Comment


                              • Siden det nevnes ppm. Trenger et par kanaler til å styre kamera med.
                                Er det mulig å bruke noen av utgangen på mottakeren som vanlig servo utgang?
                                Mente jeg så det nevnt på rcgroups, men fant det ikke igjen i farten, mulig det kommer på en oppdatering..

                                Comment

                                Working...
                                X