Announcement

Collapse
No announcement yet.

3DHS 89" Slick 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hahahaha.............
    EF 60" Edge. Torque.
    EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
    3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
    CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
    Multiplex FunCub XL on floats.
    Jeti DS-16

    Comment


    • #62
      Skjønner dere har batteri på disse små flya deres, men ingenting slår lyden av en 100++ cc når den ripper på full downline
      Ronny Andreassen
      Sunndal/Vinnu
      Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
      3DHs 33" EPP
      JR 9303 2,4

      Comment


      • #63
        Originally posted by Razzle View Post
        Enig Anders. Batteri er ikke for store smågutter. Men for de som liker fyrverkeri så er det nok svære greier med LIPo.
        Basert på vraket som ligger på bordet i hangaren vår nå, så ser det ut til at Lipo tåler vesentlig mer enn først antatt haha
        Ola G Bråten -77
        Sunndal flyklubb avd. Modellfly
        Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
        3DHS Slick 89" Q80-8m
        Jeti DS-16

        Comment


        • #64
          Man er vel ganske avhengig av batteri i denne hobbyen uansett hva man flyr med mindre man har en dynamo montert. :P Det funker derimot ikke andre veien.
          Last edited by Awry; 22-12-11, 17:21.
          Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
          Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
          Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
          Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
          Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

          Comment


          • #65
            Originally posted by ronnynorge View Post
            Skjønner dere har batteri på disse små flya deres, men ingenting slår lyden av en 100++ cc når den ripper på full downline
            Fins nesten alltid noe bedre. Moki Radial.
            Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
            Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
            Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
            Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
            Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

            Comment


            • #66
              Originally posted by OlaGB View Post
              Basert på vraket som ligger på bordet i hangaren vår nå, så ser det ut til at Lipo tåler vesentlig mer enn først antatt haha
              Har sett vraket OlaGB. Ser ut som det har vært en skikkelig LiPo eksplosjon, er ikke så mange fillene igjen av flyet der nei.
              Mener fortsatt at disse LiPo greiene egner seg best på nyttårsaften når en vil lage smell, ild og røyk.
              LiPo krutt er skumle saker.

              Comment


              • #67
                Hehe! Lipo'n var vel egentlig nesten det eneste som overlevde styrten
                Ola G Bråten -77
                Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                3DHS Slick 89" Q80-8m
                Jeti DS-16

                Comment


                • #68
                  Hehe.. Elsker de elektro vs. bensin rundene, minner meg om mac vs. pc rundene på kontoret! Never ending story..

                  Ellers grattis med Slicken Havard.J! Finfine modeller.

                  Har hatt 51" Slick tidligere, den ville nesten ikke ned igjen!



                  Forsåvidt enig ang. lyd fra litt større modeller, det skal bråke litt for å få den "mannefaktor" tøffe greia, rett og slett! Verste jeg vet "ok, litt satt på spissen hehe.." er store, fine skala-modeller som er elektrifisert! Det blir bare heeelt feil!

                  Ehm. Ja. Slick.

                  Dere får ta med Slickene deres på treff etterhvert! Blir artig å se dem IRL.

                  Har en følelse av at de ikke virker så mye mindre enn Krill 104"en min som dukker opp etterthvert! Grove kropper..

                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by alflovvold View Post
                    Dere får ta med Slickene deres på treff etterhvert! Blir artig å se dem IRL.

                    Har en følelse av at de ikke virker så mye mindre enn Krill 104"en min som dukker opp etterthvert! Grove kropper..
                    Har forhåpninger om å komme på treff neste år og da skal jeg nok ta med Slick i 89" eller 104" om jeg rekker det. De kroppene til Slick er massiv. Jeg kaller min humla...

                    De der elektro bensin diskusjonen er jo bare morsomme så lenge det er litt humor i det og ikke ta det altfor alvorlig.

                    Kan faktisk hende Håvard får Slicken imorgen. Vet ikke om DHL leverer da men jeg tror det. Beste fraktservicen jeg har brukt på lenge. Superraskt og de har alltid behandlet mine pakker veldig fint. Det passet jo perfekt å få en Slick til Jul. Den er er allerede levert fra Oslo og på vei nordover. Grattis!
                    Last edited by Awry; 23-12-11, 17:23.
                    Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                    Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                    Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                    Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                    Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                    Comment


                    • #70
                      DHL leverer normalt ikke lørdag dessverre..

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Trulsen View Post
                        DHL leverer normalt ikke lørdag dessverre..
                        Det er fordi dere sunnmøringer ikke vil betale ekstra for det
                        Ronny Andreassen
                        Sunndal/Vinnu
                        Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                        3DHs 33" EPP
                        JR 9303 2,4

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by ronnynorge View Post
                          Det er fordi dere sunnmøringer ikke vil betale ekstra for det
                          Haha Nå spurte jeg om dette når jeg fikk compassen min og da var det ikke mulig verken med utlevering eller henting på dhl sitt hovedlager..

                          Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Bruker mest Parafin for tiden.

                            Comment


                            • #74
                              Hehehe.. Bra den der!
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • #75
                                Fikk montert på spinner idag. Dette er en 4" mejzlik cooling spinner. Superlett spinner.

                                God Jul alle sammen!
                                Attached Files
                                Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                                Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                                Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                                Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                                Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                                Comment

                                Working...
                                X