Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellen mine savox-servoer skal inn i....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Av DLE hadde man ikke fått noe som helst og ingen slakt av DA selv om jeg hadde litt grums med en ny maskin derfra.

    Er dessverre ikke så mange billigutgaver av Moki Foreløpig
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • Det var det jeg mente, tror du moki stiller opp med samme service enda så dyre de er?
      Det tror ikke jeg Men jeg har aldri hatt moki og kommer heller aldri til å få det pga prisen, så jeg kan vel heller ikke utale meg om dette. Har bare lest noen linjer om dem

      Ja jeg skal være enig i at DA kan være dyrt, men da liker jeg å tenke på at det er holdbart og at customerservice er veldig bra

      Men jeg er ikke hardcore DA-fan. Kommer til å fly mye GP fremover. Der er også customerservice veldig bra.
      Eller det har jeg fått intrykk av etter å ha snakket mye med dem. Det har vel enda ikke vært skrevet noe på nett noe steder om en GP som ikke virker/gått i stykker
      Last edited by anders e; 25-01-13, 10:20.

      Comment


      • Originally posted by affa View Post
        Av DLE hadde man ikke fått noe som helst
        Har hatt trøbbel med èn DLE 111. Sendte bilder og video til fabrikken. Fikk ,helt uten kostnader, ny motor ex forgasser.Så jeg har ikke noe å klage på her.
        Så tror ikke de er noe dårligere enn noen andre.Men mye motor for pengene.Og er vel ikke noe dårlig rakkel siden såpass mange bruker disse.
        Litt rart at mange klager på disse, men samtidig har mange dem i bruk.
        Syns egentlig det er mange som har en DA motor til rep på fabrikken også.
        Terje Egeberg
        "Opp ska det og det får bare virke"


        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
        3DHS slick 89" EME 60.
        3DHS Slick 71"

        Comment


        • Du har ikke noe du skulle sagt, for du er hardcore DLE-mann
          Grunnen til at det virker som mange DA'r er på rep er for at DLE folk kaster motorene sine når de har gått i stykker. Er ikke verdt å fixe ..........Bare kødder jeg. DLE er vel et av de bedre merkene og jeg har bare hatt god erfaring med dem selv. Men DA forlangte ingen ting........og de sa at dem visste at jeg hadde hvert trofast mot dem. Det var morro å høre. Viser at dem følger med

          Men husk at vi snakker om en over to og et halvt år gammel motor. Det tror jeg noen her glemmer

          Men nok om det, nå blir det sikkert bare GP-motorer fremover...................nesten....lol

          Men fy for en jævla vinter. Når endelig gradene stiger så skal det jaggu meg begynne å snø
          Last edited by anders e; 25-01-13, 20:35.

          Comment


          • Anders e, skulle haddt de gode gamle SCUSE motorene.. De holdt mål... hehe
            Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
            Viking-Smackdown.com

            Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
            PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

            Jerofuel
            Lynx Heli Innovations

            Comment


            • Ja for fanken, dem hadde jeg glemt. Var morro det
              Det er nok de eneste som holder mål ja

              Comment


              • Ja var gode de motorene. Mye power også. Skudd sikre sådan.
                Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                Viking-Smackdown.com

                Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                Jerofuel
                Lynx Heli Innovations

                Comment


                • Kanskje montere en sånn til Fagernes?
                  Skal du dit? Kanskje vi kunne vekket gamle minner......og motorer

                  Comment


                  • Lurte på og dra til Fagernes i år. Er bare og få den carbon kledde øltilmaten (ultimate) til og bli ferdig. Tror ikke jeg gidder og dra hvis jeg ikke har en litt større model og ha med meg. Drar ikke ditt med kastefly. hehe
                    Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                    Viking-Smackdown.com

                    Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                    PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                    Jerofuel
                    Lynx Heli Innovations

                    Comment


                    • Hadde vært drit skøy om du hadde kommet, så da er det bare å begynne på arbeidet. Kom igjen

                      Comment


                      • Skal prøve og bli ferdig med den. Blir jeg ikke det, Så må jeg vel finne noe jeg kan putte motor og utstyr i. Så elefun hadde en fin 40% jeg kunne tenkt meg.
                        Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                        Viking-Smackdown.com

                        Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                        PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                        Jerofuel
                        Lynx Heli Innovations

                        Comment


                        • Fin 40% med SCUSE-motor, da er Fagerneshelgen reddet
                          Vi kan jo også fly sammen om du ikke blir ferdig.............men du må bli ferdig
                          Jeg kan fly yak og du kan fly heli........sammen........det kunne vært gøy

                          Comment


                          • Mulig det. Var ikke på Fagernes i fjor. Så må nesten ditt nå i år.. Skal få lagt in høygiret, så denne bok hylla får luft under vingene igjen. Lenge sia jeg har leket med fly nå.
                            Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                            Viking-Smackdown.com

                            Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                            PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                            Jerofuel
                            Lynx Heli Innovations

                            Comment


                            • Satser på å få prøvd lysene i dag, så da får vi bare se om alt funker nå.

                              Comment


                              • Dette syns jeg var skikkelig tøft Fikk et skikkelig kikk nå, bare så synd filmen min ble så jævlig dårlig. Fotoapperatet klarte ikke å fokusere. Men håper tangen poster sin video av andre tur da det var helt mørkt. Dette var tøft.

                                ANBEFALER HELLER FILMEN TIL TANGEN NOEN POSTER LENGERE NED!

                                Noen bilder senere, og her er en utrolig dårlig film......sorry.
                                Tror Flaten har en kort film også jeg.

                                Last edited by anders e; 26-01-13, 23:33.

                                Comment

                                Working...
                                X