Da har jeg noen resultater og rapport fra flyging idag!
Begynte med å skifte begge tennpluggene iom. at 3W'n hosta, harka og gikk bare på en sylinder, dårlige greier.... Fikk skifta de og satte nålene til fabrikkinstilling, da ble det liv!
Første rpm test etter 8 min i lufta havna på 6500rpm Etter en liten justering på L-nåla ble midrange og top bedre og tallet etter en ny 8 min i lufta ble 6550rpm Til sammenligning fikk forumbrukeren Trevor fra RCCanada 6620rpm med samme propell, og da var det ikke mer å hente!
Flygestilen ble en del kvassere kan man trygt si, rolling harrier loop på full gass ble en fryd å se på. 3W'n bare spiser seg gjennom lufta og i rundt Funnel hover ble lekende lett med så mye power også.
Anbefaler de som har 3W110CS til å prøve RE2. Masse power og vill spool up.
Begynte med å skifte begge tennpluggene iom. at 3W'n hosta, harka og gikk bare på en sylinder, dårlige greier.... Fikk skifta de og satte nålene til fabrikkinstilling, da ble det liv!
Første rpm test etter 8 min i lufta havna på 6500rpm Etter en liten justering på L-nåla ble midrange og top bedre og tallet etter en ny 8 min i lufta ble 6550rpm Til sammenligning fikk forumbrukeren Trevor fra RCCanada 6620rpm med samme propell, og da var det ikke mer å hente!
Flygestilen ble en del kvassere kan man trygt si, rolling harrier loop på full gass ble en fryd å se på. 3W'n bare spiser seg gjennom lufta og i rundt Funnel hover ble lekende lett med så mye power også.
Anbefaler de som har 3W110CS til å prøve RE2. Masse power og vill spool up.
Comment