Unconfigured Ad

Collapse

Edge 30% og 36% blogg/flightlog

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest

    #151 Unapproved
    Jammen............du skal jo ikke krasje Disse går faktisk for å være veldig sterke i konstruksjonen og tåler mye pryl
    Men alt kan sikkert være sterkere rundt understell.

    Comment

    • alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

      #152
      En 61cc motor på en litt mer type "oldschool" størrelse er nok en god kombo effektmessig! Ser veldig fine ut disse!

      Ble overrasket av hvor små både høyde og sideror var på denne når jeg så den på Elverum - men ikke nødvendvis noen dårlig egenskap heller.

      Film / bilder vil vi gjerne ha - ikke så mye action her for tiden, så jo mer jo bedre!

      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment

      • Guest

        #153 Unapproved
        Sideroret funka veldig bra. Er ikke EF-høyderor nei, men stabben er faktisk bredere enn på tilsvarende modeller, så du får jo litt mere der. Sammenlignet litt med en SD-extra i dag.

        Kommer til å justere ned utslag på bal-ror litt. Dem er jo helt hinsides ville

        Comment

        • bardp
          • Nov 2010
          • 2473

          #154
          Joda en vil aldri klare å fly den i stykker. Men hadde det vært en GP hadde understellet knekt istedenfor at hele innmaten blir revet ut. Hva rorstørrelsen angår så kan jeg garantere for at de er store nokk i massevis til alt en ønsker å gjøre. Dette flyet flyr rett å slett kjempebra å går langt mer på skinner en alt annet jeg har prøvd i denne størrelsen.

          Comment

          Working...