Tror din streben etter utfordringer er noe helt annet enn det vi fleste strekker oss etter. Selv synes jeg utfordringene er å lage ett fly som ser så skalariktig ut som mulig, og fly det så skalariktig som mulig. Å ha ett B bevis eller å ha en sertifisert modell er noe jeg driter fullstendig i. Hva jeg kan og står for, må folk heller bedømme ut fra mitt fly og min flyging, ikke ett verdiløst sertifikat på innelomma.
Eller godkjennelsespapirer i en ringperm.
Dette er tross alt en hobby for de fleste av oss. Skal byråkratiet trenge seg på ett av mine få fristed her på steinrøysa, melder jeg meg ut av supperådet. Og det er jeg ganske sikker på at jeg ikke er alene om!
Det er greit med retningslinjer, men ikke denne byråkratiske papirhaugen som blir forsøkt tredd nedover ørene på oss nå.
Det er jo en tankevekker at Sverige som alltid har vært ett ledende land innen sikkerhet, ikke har dette regelverket.
Med irritert hilsen.
Trond Backmann
Eller godkjennelsespapirer i en ringperm.
Dette er tross alt en hobby for de fleste av oss. Skal byråkratiet trenge seg på ett av mine få fristed her på steinrøysa, melder jeg meg ut av supperådet. Og det er jeg ganske sikker på at jeg ikke er alene om!
Det er greit med retningslinjer, men ikke denne byråkratiske papirhaugen som blir forsøkt tredd nedover ørene på oss nå.
Det er jo en tankevekker at Sverige som alltid har vært ett ledende land innen sikkerhet, ikke har dette regelverket.
Med irritert hilsen.
Trond Backmann
Comment