Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er nok grusomt mange som ikke vet om det ja. Men likevel så er det ganske bra med besøk,
    også fra Sverige og Danmark faktisk.

    Viktig at alle informerer bekjente om tilbudet

    Må også huske på at siden på en måte ble launcha "skikkelig" på mandag for én uke siden.
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Originally posted by xilian View Post
      er nok grusomt mange som ikke vet om det ja. Men likevel så er det ganske bra med besøk,
      også fra Sverige og Danmark faktisk.

      Viktig at alle informerer bekjente om tilbudet

      Må også huske på at siden på en måte ble launcha "skikkelig" på mandag for én uke siden.
      Jeg gjør iallefall mitt for å promotere det!
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • Originally posted by jotto View Post
        Jeg gjør iallefall mitt for å promotere det!
        me too

        hade vart en idea å laga en facebook sida og
        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

        HD 500 Cell : brain2

        DX9

        Comment


        • Ja til Facebook side
          Kjell Ove
          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

          Comment


          • Kan endelig lage.... har ikke så mye annet å bruke dagene på...
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • Jeg kan opprette, men da er det fint hvis noen kan være litt sjef der
              Og hva lager mann? side eller gruppe? Aldri skjønt forskjellen
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Kan endelig være sjef
                Kjell Ove
                ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                Comment


                • Originally posted by xilian View Post
                  Jeg kan opprette, men da er det fint hvis noen kan være litt sjef der Og hva lager mann? side eller gruppe? Aldri skjønt forskjellen
                  Tror det er vanlig at det blir laget en gruppe.

                  Comment


                  • laget side. Hele kluet er jo websida, og ikke facebook-gruppa. Dem finnes det nok av.

                    Admins er satt opp (tror jeg?), så så langt er ting og tang på plass.
                    Tanken er at ting og tang skal publiseres på nettsider, forumer og fb.

                    Men nå må vi ta én ting av gangen
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • Originally posted by Thorri View Post
                      Er så å si kun en leser på det forumet her, jeg legger sjeldent/aldri ut mine meninger om ting og tang da jeg er "redd" for kritisisme.
                      Bare nevner at dette er én av grunnen til at vi har moderatorer. Personangrep og høl-i-huet-innlegg skal
                      fjernes så fort det er mulig slik at absolutt alle har mulighet til å skrive.

                      For å trekke frem et godt eksempel, så er det en av brukerne på Radiostyrt som har en hodeskade,
                      noe som ofte fører til at ting han skriver ikke er helt i vater. Alle er klar over dette, så det går helt fint.
                      Poenget er at både RS og MFN er åpent for absolutt alle, uansett nivå og evt. problemer etc. (Dysleksi f.eks)

                      Det er også litt derfor jeg ikke har gjort noe i forbindelse med innlegg som er direkte reklame
                      til konkurrerende ting. MFN skal være åpent for diskusjon av det meste. Men jeg må jo få
                      lov til å si hva jeg mener om det moralske

                      Siden 2008 har jeg kasta ut og nekta tilgang til forumene for én bruker, og det skjedde her om dagen
                      etter gjentatt trakassering og drapstrusler av brukere gjennom flere år...
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • drapstrusler
                        jøss...er det ikke en hobby dette da
                        Rune Gjelsnes
                        Vikersund
                        92624841

                        Comment


                        • Hehe. Blodig alvor. Husker han som jamma frekvensene på Notoddenstevnet for noen år siden..
                          Geir


                          3D plane - 1D brain

                          Comment


                          • Originally posted by Sniper View Post
                            Ikke gidder jeg å sjekke. Ikke gidder jeg å legge ut. Trakk nylig mitt fly, som stod til innbruddspris på det ene nettstedet. Sånn går det når noe som blir startet av entusiasme og idealisme av noen som setter pris på HOBBYEN blir ødelagt av idioter som for lengst har bevist hva de er gode for i forretningsdrift.
                            Å støtte/bruke RCmarked nå er for meg det samme som å handle ting fra et sted der en vet at det egentlig er mafiaen som står bak. Kan ikke si noe på det, men det er jaggu ikke bra heller.
                            Nei, de som nå står bak RCMarked har vel vist med all mulig tydelighet at svindel faktisk lønner seg. (Ref deres tidligere butikk.)
                            Men dessverre tror jeg allikevel det vil gå en stund før Modellsalg har samme brukermengde og markedsposisjon som RCMarked hadde.
                            Jeg vet ikke hvor mange som bruker Modellsalg regelmessig nå, men mistenker at det kun er en liten klan.
                            Som eksempel averterte jeg en Futaba 6008HS og en 6014HS mottager på RC Marked for et par måneder siden. Begge var solgt innen ca. 7 minutter, og det var mange andre henvendelser.
                            Nå har jeg hatt en 6008HS liggende til salgs på Modellsalg omtrent siden siden åpnet, og har til dags dato ikke hatt en eneste henvendelse. Jeg har to 6008HS og en 6014HS liggende, men vet ikke helt om det er noen vits i å avertere dem til salgs.

                            Forøvrig, siden tittelen på denne tråden er RC Marked, så er den vel ikke forbeholdt Modellsalg?
                            Greit at Modellsalg også skriver her, men andre må da også ha lov?

                            Mvh
                            Magne

                            Comment


                            • annonsen din har nå hatt 80 visninger.. men ikke sikkert det er noen der ute akkurat nå som trenger en slik mottaker.. har nå ting der inne som jeg ikke har fått en henvendele om jeg også.. Har også hatt et stort fly på rvmarked til gibort pris nesten. fikk ikke noe napp på den der heller.. noen ting går fortere enn andre. slik er det overalt.. og nå var det vel betal delen hos rcm som ingen ønsket osv.. defor ble det laget noe nytt og gratis..
                              syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                              carl goldberg ultimate
                              DJI S900
                              piper pawnie el kjærre


                              Futaba 14SG
                              diverse epp tjafs
                              Per-Egil Furuseth

                              Comment


                              • Det er sikkert dobbelt så mange som er innom nettstedet som startet i 2004, 2005 eller når det var,
                                og det skulle da bare mangle. MS ble jo publisert for "massene" for 1,5 uker siden...

                                Alt avhenger nå av hva brukerne gjør fremover.
                                Skal "alle" konsekvent bruke kun MS, eller skal man bruke begge? Eller alle 3?

                                Jeg kommer i alle fall til å "fullføre" en gratis platform som kan brukes gratis av alle, også får det gå som det går.
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X