Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @hotmail.com konto og ingenting på junk hmm
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • Jeg fikk valideringsmail i søppelpostboksen. Rart om den ikke kommer hverken i innboks eller der i tilfelle.
      Hva skal du selge ragge?
      T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

      Comment


      • Frykter vi ender opp med flere salgssider. Veldig upraktisk, spør du meg. Det var fint som Rcmarked var før, da kunne man fort skumme gjennom dagens annonser. Enkelt og greit. Jeg stemmer for modellsalg.no.
        EF 60" Edge. Torque.
        EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
        3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
        CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
        Multiplex FunCub XL on floats.
        Jeti DS-16

        Comment


        • + 1 ...........
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • Originally posted by Bergen80 View Post
            Jeg fikk valideringsmail i søppelpostboksen. Rart om den ikke kommer hverken i innboks eller der i tilfelle.
            Hva skal du selge ragge?
            har lite får mye scorpion BUG , kanske selger en eller två
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • ..........
              Last edited by hassajo; 26-01-14, 21:57. Reason: Reklame
              ---
              Mvh
              Hasse Andre Ruud
              Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

              Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

              Comment


              • Tror ikke vi ender opp med flere salgssider, for det er plass til kun en i dette lille landet.
                Og så tror jeg at vi her på forumet må markedsføre modellsalg.no for det det er verdt. Ingen er tjent med at vi har både rcmarked og modellsalg. Da tror jeg også det blir vanskeligere å få solgt.
                Geir


                3D plane - 1D brain

                Comment


                • Facebook er også glimrende..
                  Geir


                  3D plane - 1D brain

                  Comment


                  • er modellsalg.no på FB
                    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                    HD 500 Cell : brain2

                    DX9

                    Comment


                    • Har ikke vært innom rc-marked en eneste gang etter at jeg oppdaget opplegget der, og det begynner jo å bli en stund siden.

                      Comment


                      • Tror ikke modellsalg er på FB. Men det er en glimrende plass å markedsføre. Vår telemarkske FB- gruppe når 4 modellflyklubber. Tror ikke det er mange som bruker rcmarked her..
                        Når det er sagt håper jeg det tar seg opp med annonser på modellsalg.
                        Geir


                        3D plane - 1D brain

                        Comment


                        • Originally posted by Raptor View Post
                          Bare problem på rcmarked.. Helt uoversiktlig og ikke logisk intuitiv. Profilen er minimal om en vil editere. Viser bare navn.. Gamle anonnser kommer også opp uten at bruker kan slette denne helt.. Virker som hastverksarbeide. Jeg tegnet et 1/2 års std. abb. Etter det kom opp så fikk jeg email og SMS at det fornyes hvert 1/2 år men kunne stoppes ved å sende RCMARKED STOPP til 2077. Det fungerer ikke med varsel at kodeord var feil. Noen sier en må betale for å redigere en anonnse. Ser heller ikke hvordan slette sin bruker.. Var en gammel bruker så måtte en bare verifisere denne. Hva er det neste? Kanskje en må betale for å logge på..?
                          SISTE: I dag synes jeg RCM fungerer greit, men kanskje noe tungvindt med innlegg av anonnser. Det som jeg synes er klandreverdig er at folk legger bare ut nick og ikke fullt navn. Det gjelder forresten på de fleste markedsplasser. Det er jo ikke noe problem om man har rent mel i posen og vise sitt sanne jeg. Så langt ser det ut som det som før er gratis å anonnsere men skal en vise mer koster det som eks. premiumannonser etc. og slik var det jo før også om en ville ha med flere bilder eller fremhevet anonnse. Greit nok.. RCM har en fin stigning i antall anonnser.
                          Mvh.
                          Rolv Leirro

                          Comment


                          • jada jada. Hittil har alle tall fra RCM vært UNDER tallene fra Modellsalg.no
                            så du skal ikke tro alt du leser.

                            Merkelig at ikke det kiler litt i påsan til de fleste når det nå plutselig
                            viser seg at det ikke er noe problem å selge gratisannonser, selv etter enormt
                            antall timer og uhorvelig med utviklingskostnader...
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • Originally posted by Raptor View Post
                              SISTE: I dag synes jeg RCM fungerer greit, men kanskje noe tungvindt med innlegg av anonnser.
                              http://rctorget.no/ er nok vesentlig lettere da enkelhet har vert et av fokusområdene.

                              Comment


                              • Eller bare bruke modellsalg.no, som Xilian brukte mye tid og penger på når vi stod uten et eneste fornuftig sted å selge alt av rc-utstyr.
                                Henrik Lauvli
                                Clouds fly, Kyosho Calmato, Kyosho Calmato Sports
                                TWM Cub Clipped Wing 1/6, Raptor 50 og Futaba 6EX
                                MIkroflyger

                                Comment

                                Working...
                                X