Nå er jeg ferdig å hengsle alle rorene, må jeg borre hull før jeg skrur ned servoskruene? De jeg fester servoen med?
Unconfigured Ad
Collapse
Hvilket fly?
Collapse
X
-
Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
Hexacopter -
Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Comment
-
Ingen andre som kan svare på noen av spørsmålene?Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Nei. Dette blir littegrann feil.
Den som ikke har påmontert slange og klunk må trekkes litt innover i tanken og bøyes oppover.
I tillegg forutsetter oppsettett ditt at en påfylingsnippel blir koblet inn på den slangen/røret som har klunken. Hvis ikke trenger du et rør nr.3 til påfylling.Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-KlubbComment
-
Var bare 2 rør?
Men vist jeg bøyer det blir det ikke helt flatt da?
Men enting til, mæ jeg line halevingene fast itilleg til å skru de fast i kroppen?
Takker kjempemye for all hjelpen jeg har fått og fårMvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Blir litt flatt, men ikke så mye at det gjør noe. Er bare luft/eksos under trykk som skal igjennom det røret uansett.
Om halen skal limes kommer an på flyet og står beskrevet i byggeveiledningen.Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-KlubbComment
-
Hey, når jeg kobler servoene rett i mottakeren så fungerer atl fint, men når jeg setter på skjøtekabelen så begynner alt og riste og hakke og sånt, hva er feil da?Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Det var batteriet som var tomt, heheheMvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Men det er jo bare 2 slanger som går fra tanken, også er det to nipler på forgasseren og en på siden av silynderen?
Hva er den nippelen som er på sylinderen til?
Og jeg har jo to servoer til balanseror og høyderor, skal jeg bruke y-kabel der?
Da får jeg jo ikke stilt inn en og en servo, feks vist venstre balanseror står helt rett mens høyre står litt nedover?Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Ingen som kan forklare meg litt her?
Mener ikke å mase, vil bare bli ferdig med flyetMvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
-
Når det gjelder balanseroret, kan du fint bruke en y-kabel der rett inn i mottagern. Du får ikke justert inn ror for ror, men det er bare å justere de slik at de står i senter.
Høyderoret må du mixe inn på radioen din. Har du høyderor på kanal 3, putter du inn den andre høyderorsservoen inn på f.eks en output på mottageren å får den til å gå synkront med kanal 3. På feks JR radio, fikser du dette ved å RX to output, feks kanal 3 til output 7 elno.All you need is loveComment
-
Det sitter en membran pumpe i forgasseren som skal drives av trykk forandringene
i veivhuset. Det skal gå en slange fra nippelen på sylinderen til den ene nippelen på forgasseren. Trolig sitter den på et av forgasserens deksler. Under dekselet sitter membranen.
Den andre forgassernippelen skal ha bensin og skal kobles mot tanken ( klunk).
Den tank slangen som du ikke har klunk på er lufting. Legg den 2 ganger rundt vingerøret og ut under modellen. Da kan du sette i en plugg i luftinga når du oppbevarer modellen.
Det er vanlig og montere fylleventil mellom tank og forgasser.Comment
-
Okey, skal den slangen som snurres 2 ganger rundt vingerøret være åpen når jeg flyr?
Men når jeg ikke flyr så setter jeg på en propp?
Er det en sånn her ventil? http://www.throttlestore.com/fly_til...l.aspx?lang=NO
Skal slangen fra tanken gå på den ene nippelen også slange fra den andre nippelen og vidre til forgasseren?Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
HexacopterComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment