Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg har bestilt en LieRaider. :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Velkommen blant oss depron-avhengige tahustvedt! Og må gratulere med motorbygget, god kraft og hvis tiden stemmer er den meeeeget effektiv!

    Hovring: Prøv å dra flyet opp i hovring og se hva som skjer uten å korrigere noen ganger... sannsynligvis vil du se at den faller ut samme veg hver gang.... ? Så er det bare å møte med en gitt mengde riktige korreksjoner rett veg og plutselig henger den bare der Etter noen forsøk tenker du ikke mer, gir passe korreksjoner FØR den drifter avgårde og holder sikkert litt høyre balanseror for å stoppe torquen før flyet begynner å rolle osv... Da slipper du å jage etter den i hover..
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #62
      Takk for tipset! Det skal jeg prøve.

      Det kommer noen bilder tidligst i morgen når kameraten min får overført fra kameraet sitt. Håper de ble bra.

      EDIT:
      Når jeg tok av hadde jeg normalt utslag i henhold til LieRaider CD'en, men med en gang jeg kom opp i lufta så switchet jeg om til full 3D. Ingen problem å fly med maks utslag. Jeg har satt opp expo som anbefalt på CD'en.

      Cut off slo inn mens jeg sto og prøvde og hovre mot slutten. Jeg skulle dra den rett opp og ut av "hover" når soft-cut slo inn og flyet knapt ville stige rett opp så da landet jeg. Godt å vite at den har såpass ytelse til siste stund.

      Comment


      • #63
        Han kom innom med kameraet så jeg fikk laste over bildene nå. Få av bildene ble i fokus fordi det var ganske mørkt, men det ble noen bra likevel.
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Et par til.
          Attached Files

          Comment

          Working...
          X