Wow, skikkelig fint fly du har der Vidar..
Unconfigured Ad
Collapse
viggen 1:6 fra tegning
Collapse
X
-
-
Gratulerer
Flott fly og ikke minst inspirerende for oss andre... Det er ganske imponerende å se at det er noen som lager fly fra scratch. På lang sikt øsnker jeg selv å komme dit. Veldig lyst å lage en Convair Delta Dagger (F-102) som min far fløy på 60-tallet i USA.
Lykke til, gleder meg til å se flyet i luften!Comment
-
Sent fra min SM-G930F via TapatalkLars NorbergComment
-
Viggen er kul ja.. Både 1 og 2-seteren. Har hatt gleden av å knipse begge to i action på Telemark Airshow
https://www.flickr.com/photos/nicesh...7670906907957/
https://www.flickr.com/photos/nicesh...7699726795194/
Tipsa forresten trådstarter om oppdaterings-ønsket, så får vi se om han svarerTom I. ArntsenComment
-
Viggen er kul ja.. Både 1 og 2-seteren. Har hatt gleden av å knipse begge to i action på Telemark Airshow
https://www.flickr.com/photos/nicesh...7670906907957/
https://www.flickr.com/photos/nicesh...7699726795194/
Tipsa forresten trådstarter om oppdaterings-ønsket, så får vi se om han svarer
Fikk lagt mitt skikkelig elsk på denne flygende stridsvognen etter Telemark Airshow selv
Lars NorbergComment
-
-
Hei, trenger litt hjelp vihogne
Jeg skal starte med byggingen av to flye en delta wing med pulsjet, og et A10 med eletrisk motorer men jeg er usikker på forholdet mellom vekt på flyet og trust fra motorene.
Fek. for 10kg trust, hva bør vekta på på flyet være?
Hva slags A-10 skal du bygge i størrelse?Lars NorbergComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment