Wow, skikkelig fint fly du har der Vidar..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
viggen 1:6 fra tegning
Collapse
X
-
- Håvard Glad Andreassen
- Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/
-
Gratulerer
Flott fly og ikke minst inspirerende for oss andre... Det er ganske imponerende å se at det er noen som lager fly fra scratch. På lang sikt øsnker jeg selv å komme dit. Veldig lyst å lage en Convair Delta Dagger (F-102) som min far fløy på 60-tallet i USA.
Lykke til, gleder meg til å se flyet i luften!
Comment
-
Originally posted by chewbaca View PostViggen er flott ja.. bråker noe innih"#€%! om jeg ikke husker feil. Det var en twin-seat variant på Værnes flyshow i 2015 - ble litt usikker på årstall.
Sent fra min SM-G930F via TapatalkLars Norberg
Comment
-
Viggen er kul ja.. Både 1 og 2-seteren. Har hatt gleden av å knipse begge to i action på Telemark Airshow
_M1A4861.jpg
_MG_4505.jpg
Tipsa forresten trådstarter om oppdaterings-ønsket, så får vi se om han svarerTom I. Arntsen
Comment
-
Originally posted by xilian View PostViggen er kul ja.. Både 1 og 2-seteren. Har hatt gleden av å knipse begge to i action på Telemark Airshow
_M1A4861.jpg
_MG_4505.jpg
Tipsa forresten trådstarter om oppdaterings-ønsket, så får vi se om han svarer
Fikk lagt mitt skikkelig elsk på denne flygende stridsvognen etter Telemark Airshow selv
Lars Norberg
Comment
-
Originally posted by intreserte View PostHei, trenger litt hjelp vihogne
Jeg skal starte med byggingen av to flye en delta wing med pulsjet, og et A10 med eletrisk motorer men jeg er usikker på forholdet mellom vekt på flyet og trust fra motorene.
Fek. for 10kg trust, hva bør vekta på på flyet være?
Hva slags A-10 skal du bygge i størrelse?Lars Norberg
Comment
Comment