Announcement

Collapse
No announcement yet.

F3P-trening i Oslo og omegn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Solberghallen er noe av det bedre jeg har fløyet i, dvs bedre enn Vestbyhallen. Der er det virkelig trangt.

    Gleder meg til neste gang, da blir det ny og lettere modell med mye større balrorutslag.

    Vi planlegger en større reportasje om indoor i neste MI, så alle som har bilder eller ting å dele med leserne oppfordres til å sende inn til meg: jonwold@gmail.com. Spesielt behov for bilder/omtaler av innendørs heliflyging, vi har allerede mye om F3P, selv om mer er velkomment. Kanskje noen også sitter inne med et potensielt forsidebilde?
    MVH

    Jon Gunnar Wold

    Comment


    • Med den mangel på haller det er for F3P så skal vi være glad for de mulighetene som dukker opp. Dessverre fikk jeg ikke anledning til å være med i Solberghallen, men håper på neste gang.

      Dette er første året som trening har vært satt i system og jeg vil nok tro at for neste sesong så skal man greie å kjøre flere haller slik at flere får prøvd seg og hyppigere trenings frekvens.

      Våler hallen er ikke ideell med tanke på takhøyde men samtidig ett billig og relativt sentralt plassert alternativ i Østlandsområdet.
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment


      • Hei
        har ikke bestilt noe mer ser vel også at rundt påsketider er slutten på innendørs sesongen .
        Det er jo endel "arrangemanger" på gang så vet ikke om behovet er der.
        Selføgelig det var behagelig med god takhøyde , og om folk er int kunne en jo ha planlagt en gang til feks mot slutten av februar??
        hva mener folket?
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

        Comment


        • Hei Rune!

          Jeg stiller opp i slutten av februar på ett slikt arr, må unnagjøre en tur til syden primo feb.
          Dag Øiseth Larsen
          90187441
          Pattern is a sport where Your best friends tell you how bad you are flying, and you thank them for it

          Comment


          • Jeg er med.
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment


            • Da er lørdag 21. januar fra 12 - 18 bekreftet i Vålerhallen i Østfold.
              Espen Kvien
              Gruppeleder F3A
              Vingtor RC Club
              f3a.norge@gmail.com

              Mange fly og mye moro

              Comment


              • Jeg må ta et lite forbehold denne gangen, men kommer dersom jeg kan. Eneste negative fra Solberghallen var forøvrig at enkelte glemte 4-minuttersregelen og fløy opptil 10 (!) minutter, dette må skjerpes inn.
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment


                • Hvor vanedannende er F3P? Vil nødig bli like avhengig av F3P som av F3A. For F3A var en Vingtreffkonkurranse nok…….
                  Jon: Du vet du er ansvarlig? Skrev ikke du artikkelen «Klart du kan» i MI?

                  Comment


                  • F3P ligger et sted mellom crack og F3A, i følge de som har peiling. Men seriøst, F3P er jo mye mindre "fysisk" enn F3A, mindre krefter og action. Så egentlig blir det som koffein kanskje? Når man ser på prisen, så koster en veldig dyr F3A-maskin rundt 40K, mens en veldig dyr F3P-løsning ligger på et par Munch og noen vekslepenger.
                    Anders Eiebakke
                    90078513

                    Comment


                    • Koffein er skumle greier det også

                      Comment


                      • Om jeg kjenner lukta av 30% Rapicon eller ferskbrygga espresso om morran spiller ingen rolle, får rusen min uansett :P

                        Men med F3P har jeg klart å unngå varige mên heldigvis. Skal møte opp i mossehallen forhåpentligvis.
                        Honeybee CP 2

                        Comment


                        • Vil bare minne om F3P trening i Vålerhallen lørdag 21. januar fra 12 - 18. Siste mulighet før uoffisielt NM i Ekeberghallen 28. januar.
                          Espen Kvien
                          Gruppeleder F3A
                          Vingtor RC Club
                          f3a.norge@gmail.com

                          Mange fly og mye moro

                          Comment


                          • Jeg har sagt at jeg stiller i konkurransen. Jeg kommer til å ha et skjevt smil og et optimistisk blikk.
                            Anders Eiebakke
                            90078513

                            Comment


                            • Hei
                              Husk forhåndspåmelding til uoffisielt NM, det gjøre herfra : Pmelding/klokkeslett
                              www.ofremmi.info

                              Comment


                              • Hmm.. Frister! Om ikke annet for å være med.

                                Er det noen oversikt på hvor mange som deltar noe sted?
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X