Tja. Da var maiden tatt i helga. Var litt av en murstein å fly den zero'n
hadde for mye xpo på alle ror, og anbefalt utslag på ror er alt for lite. legger ved en video som viser litt flyging og "landing" Ødela halehjul under "landingen" derfor kjørte flyet på egenhånd ut i grøfta. Ser i etterkant att eg skulle hatt mer gasspådrag under landing,hadde høyderorstikka i magen, men det hjalp lite som dere ser 
Fikset halehjulet "provisorisk" og skulle ta ein tur til, men det endte med en knekt vinge, og knekt propell desverre. fikk ikke flyfart før flyet skjenet ut av stripa og ut i terrenget.
Jaja slik er nå denne hobbyen. Skal lappe den sammen,og skal da i samme slengen montere en egen servo på halehjulet som eg mixer som slave på sideror, for å bli kvitt den superdårlige løsningen på halehjul/sideror som er orginalt.

Fikset halehjulet "provisorisk" og skulle ta ein tur til, men det endte med en knekt vinge, og knekt propell desverre. fikk ikke flyfart før flyet skjenet ut av stripa og ut i terrenget.
Jaja slik er nå denne hobbyen. Skal lappe den sammen,og skal da i samme slengen montere en egen servo på halehjulet som eg mixer som slave på sideror, for å bli kvitt den superdårlige løsningen på halehjul/sideror som er orginalt.
Comment