Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har kjenskap til den ? finnes det lydklipp av den motoren noen sted?
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Med vennlig hilsen
Asbjørn Kristiansen, Ski
-------------------
Teori er når man skjønner alt,
men ingenting fungerer som det skal..
Praksis er når alt fungerer som det skal,
men ingen skjønner hvorfor..
Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
ingenting fungerer som det skal,
og ingen skjønner hvorfor..
------------------------------ http://www.f-16.net/
Du kan jo ikke ha stjernemotor i en Mustang eller annen smalsnutet warbird som Spitfire, Messerschmidt osv....
Men her kan du høre en mer passende OS 300 rekkemotor:
Du kan jo ikke ha stjernemotor i en Mustang eller annen smalsnutet warbird som Spitfire, Messerschmidt osv....
Kan vel si dyr, tung og småslapp - men duverden for en lyd!
Eller kjøpe en warbird med rund snute, det finnes mange tøffe. Kan nevne, Corsair, Bearcat, Hellcat, Wildcat, Dauntless, Harvard, Seafury og Focke Wulf 190 A(F)-serie som er noen av mine favoritter. Det finnes plenty mer å velge i.
Skal du ha kompositt kropp som er til stor Moki kan du kikke på følgende:
Comp-ARF Corsair Moki 250
3W- Bearcat Moki 250
3W- Tigercat Twin Moki 150
Airworld Fw-190A8 Moki 250
LA-7 fra en kar i østerike, husker ikke fimaet. Moki 150
Det finnes dog mye mer, men husk at ingen av disse kommer inn under kategorien ARF som flyr innen et par uker. Må regne litt arbeid selv om kroppen er støpt. Letteste å bygge og minst arbeid tror jeg bestemt er den La-7'en..
Ja begynner å skjønne sammenhengen her nå og har tenkt samme tanken, rund snute må det bli,ellers blir det "motorsag motor. Og det er som du skriver,fremdeles mye å velge mellom. Har tittet litt på Zero med 2.1m v.s Det er eit alternativ som man sikkert kan få plass til en O.S radial motor f.eks
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
ja... men det blir ikke enkelt å overtale kjerringa om att eg MÅ ha eit fly til, som koster over 30.000
Men det er gratis å drømme da
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
Ja det var litt av en maskin. Blir i en klasse for seg det der da Men ser att 20.000 er fort å brenne av her om det skal bli slik som eg kan tenke meg en warbird. Blir det mye over den summen så ombestemmer eg meg tror eg. For det er KUN pengene som stopper oss i denne hobbyen
Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment