Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
da blir jeg også nødt til og bestille ett sånn modell når jeg kommer hjem fra ferie. ser jo skikkelig fin ut.og bra pris. kom den" gjennom" greit eller ?
er det 2 høyretrekk og 2 venstretrekk propp på den? bare lurer på hvor man kan få tak i extra prop hvist det er noe ukurante greier
Er 2 høyre og 2 venstre propp ja. er med en av hver i reserve. ellers så er de propellene som følger med ikke så veldig bra. vet flere har gått over til master 9x7 3 blader i stedet. Jeg prøver med de som er med så får jeg se hvordan den flyr.
Det skal filmes ja. blir enten i morra eller søndag. kommer an på når snøbrøyteren våres har fått brøytet Værmeldinga ser nå bra ut så håper på det beste
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Her er video fra maiden. røyk en propell når den tippet over i landinga, men ellers virket alt ok. Hadde for stort høyderor utslag så må justere ned det litt. Fløy veldig fint så kan ikke klage på dette nei
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
Brukte ett 4s 4000mah lipo på maiden. og det var mer enn nok effekt. kan ikke skjønne helt de som sier de bare såvidt klarer å holde den i lufta på 3s. kruset fint rundt på under halv trottle. var vel knapt over 3/4 trottle på den turen som er på videoen. Ladet opp igjen batteriet og hadde brukt 1780mAh. turen var i unnerkant av 4min. så kan nok fly 6-7 minutter med rolig flyging med den pakka. Men måtte legge det nesten helt frem i snuta for å ballansere så kunne fint ha hatt en større/tyngre pakke i flyet. Litt mere vekt skulle være null problem her i hvertfall.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
En liten oppdatering etter å ha sett over flyet etter maiden.
Begge motor podene satt litt løst. ser ut til att de har vært gjerrige på limet i Kina. var bare å legge på litt lim i skjøten. ene understells festet løsnet. Er en plast ramme som er limt fast i epoen, også er understellet skrudd fast i den igjen. var bare å lime den fast igjen. Understellet er beregnet på 5mm hjul legger. og de som sitter på er 4mm? Noe som gjør att det er litt vanskelig å få de til å sitte ordentlig. skal se om jeg finner noen passende oleo legger som kan brukes Hjul leggene er festet med 2 set skruer. som sitter slik att man må skru ut understellet for å komme til. og oppdaget da att det satt bare 1 skrue i hvert understell.
Alt av elektronikk ser ut til å fungere helt problemfritt foreløbig. både servoer, motorer, regulatorer, understell og lys.
Lysene syntes ikke så godt på filmen men når jeg sto og fløy så så vi dem veldig godt, morsomt med slike ekstra detaljer
Til slutt, vil jeg anbefale dette flyet? Har bare en ting å si, til denne prisen så er det løp og kjøp. Eller kanskje mere riktig å si, klikk og kjøp
bare lurte på en ting. venstre og høyrepropell, er det på det motsatte av det vi er vant til at du bruker pusher propp? visst du skjønner hva jeg mener?
altså 2 vanlige propeller og 2 pushere?
ja er to vanlige og to pusher. men hvis jeg skal bytte propeller kommer jeg til å kjøpe 4 like og snu retningen på to av motorene. vurdere faktisk å sette på vanlige apc 2 blads elektro propeller. De er mye mere effektive og i lufta ser man jo ikke hvirdan propellene ser ut like vel
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
takk for svar, men er det ikke en stor fordel at det er kontraroterende pga. "vensteeffekten" ved take off?, eller er modellen rett og slett bare "snill" hehe. er lysten på den her, må bare vente til jeg kommer hjem til våren
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment