Har kjøpt meg en Ikarus Eco 8. Endelig får jeg prøvd et stort helikopter. Jeg kikka også på Logo og Lipoly men Logo er for dyr fordi den krever dyrere utstyr, og Lipoly er litt for liten (og stygg syns jeg).
Hyperion 6
5V SBEC
Futaba GY401
Hitec HS-81 til halerotoren
3 stk GWS Micro 2BB MG til cyclic/collective
Hyperion Titan 50 OPTO
Hyperion Z3019-10 motor
Poly Quest 4S 4000 mAh
Tror det blir bra. Jeg kommer nok til å midifisere den en del. Blandt annet lage ny ramme i glassfiber. I første omgang skal jeg bare stive den av og fly litt. I tillegg til helikopteret har jeg kjøpt MS Karbonfiberblader, enveislager og de fire største motortannhjulene. Skal doble opp antallet lagre i halerotoren og bytte boltene. Etter hvert vil jeg montere thrustlager i hovedrotoren også.
Jeg har fått alt utstyret og venter på pakken fra FXAeromodels.com som har helikopteret og alle delene.
Hyperion 6
5V SBEC
Futaba GY401
Hitec HS-81 til halerotoren
3 stk GWS Micro 2BB MG til cyclic/collective
Hyperion Titan 50 OPTO
Hyperion Z3019-10 motor
Poly Quest 4S 4000 mAh
Tror det blir bra. Jeg kommer nok til å midifisere den en del. Blandt annet lage ny ramme i glassfiber. I første omgang skal jeg bare stive den av og fly litt. I tillegg til helikopteret har jeg kjøpt MS Karbonfiberblader, enveislager og de fire største motortannhjulene. Skal doble opp antallet lagre i halerotoren og bytte boltene. Etter hvert vil jeg montere thrustlager i hovedrotoren også.
Jeg har fått alt utstyret og venter på pakken fra FXAeromodels.com som har helikopteret og alle delene.
Comment