Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan har DU kræsjet helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja hvis ikke moderator flytter innlegget, må du kræsje, Ragge. Gjerne en video også. PS: Bra du tar halen seriøst. Skal ikke mye til før det går galt der
    Last edited by Loke; 27-09-14, 15:52.
    mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

    Comment


    • Originally posted by jotto View Post
      Du er bare nødt til å kræsje helikopteret nå..
      då får eg gjøre det , men nu i Bergen så regnar før vente før fin vær
      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

      HD 500 Cell : brain2

      DX9

      Comment


      • Vente på finvær i Bergen... Say no more.

        Comment


        • Jeg kræsjet ikke helikopteret mitt i går. Det fikset Blade 200SRX selv. Plutselig spinn (igjen!!), og denne gangen hjalp det ikke å slite i spakene. Knekte blade grips, trolig bøyd feathering shaft, samt et noe tannøst main gear var resultatet. Setter dette kostebinderiet på bakken til det dukker opp en moddet ESC; ikke pokker om HH får mer av gryna mine nå.
          mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

          Comment


          • Andre gang denne er i bakken, mistet orienteringen under inverted flyging og dro th aalt for høyt. Deiset i bakken med veldig lav hs.

            Så langt har jeg satt opp 2 skids og halefinne... pitchservoen lurer jeg på om er svidd. Blir fort varm selv uten belastning og kan vri hornet som om girene har gått men de er 100%. Virker nesten som om pinjongen har løsnet fra motoraksel eller at akselen har løsnet fra magnetene.. drar nok amp til å gi brownouts på vbar hvertfall.

            Veldig imponert over hvor billig det her har vært i kræsj hittil

            Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1412280455009.jpg
Views:	1
Size:	113.8 KB
ID:	609331
            Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

            Comment


            • goblin 500 krasjer fantastisk bra, jeg har prøvde dette grundig.

              Comment


              • Hehehe ja du puser ikke rundt vet jeg
                Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

                Comment


                • Ikke noe krasj, men fløy (igjen!) over askebegeret, med en 200SRX. Heldigvis hadde jeg god høyde.
                  mSR, mSRX, Mini CP, mCPXv2, V120D02S, T-Rex250DFC/iKon, Forza450EX/iKon

                  Comment


                  • Jammen bra eg har slutta å røyke
                    Så har eg bare halen å følge med på
                    BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                    Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                    Comment


                    • Idag var det et tre som plutselig kom nærmere enn normalt...



                      Jeg fikk i det minste halshugget treet. Tre-helikopter 1-1.
                      Attached Files
                      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                      Anything worth doing is worth overdoing!

                      Comment


                      • Lenge til jul heldigvis. Du skal se den vokser ut igjen :P

                        Comment


                        • Kostbar tømmerhugst du driver med Jotto! Den ser ikke helt frisk ut, "øksa"........
                          Øystein Solvang Randen
                          Røyken og Hurum modellflyklubb

                          Menneskelig svikt er utelukket!

                          Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

                          Comment


                          • Originally posted by Orand View Post
                            Kostbar tømmerhugst du driver med Jotto! Den ser ikke helt frisk ut, "øksa"........
                            Riktig verktøy er halve jobben! Jeg bruker ikke billig-verktøy!

                            Men engangs-øks er kanskje litt kostbart i lengden ja.
                            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                            Anything worth doing is worth overdoing!

                            Comment


                            • Originally posted by jotto View Post
                              Riktig verktøy er halve jobben! Jeg bruker ikke billig-verktøy!

                              Men engangs-øks er kanskje litt kostbart i lengden ja.
                              Lurt å investere i Hex 1.5 | 2.0 | 2.5 mm herdet stål som du nevner
                              Bruker selv O.S Hex tool + noen fra Smallsize som er fine
                              http://modellers.com/Produkter/Verktøy/Unbrako-trekkere/Unbrako-trekkere-mm/OS-Speed-Tools-Umbrako-trekker-15-mm--71410150-p0000014212.aspx

                              http://shop.smallsize.no/product_inf...a144c424cdd59f
                              Last edited by Pistepirkko; 24-06-15, 20:01.

                              Comment


                              • då var det min tur idag

                                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                                HD 500 Cell : brain2

                                DX9

                                Comment

                                Working...
                                X