Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savner mer video :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Det var som forentet av Palsor det. Han skuffet ikke Men jeg tipper han har minst like mange flighter på den korte tiden som jeg har hatt så lenge jeg har holdt på
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #77
      God stemning i bærum som alltid, folk langveisfra (asker, oslo, og bortover) kom for å fly

      Skal nok fly i morgen også kjetil b/palsor/morten B osv om dere kan, andre morten A kommer også en tur da.

      Comment


      • #78
        Savner mer video

        RunarSL og jeg satser på en tur i morgen i alle fall!
        * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

        Comment


        • #79
          Originally posted by Kjetil B View Post
          RunarSL og jeg satser på en tur i morgen i alle fall!
          goodie, ringes på morran? meldt bra fra 12 og ut

          erik kommer vel også med sin 450, han drømmer om første forward flight med den i morgen, han har også tarot 3.5 (med 6s dog) så han har hele 7-8 min safe flytid, runar kan jo gi han noen tips, blir god stemning!

          Se om jeg husker kamera, kan vi få slengtut noe video av deg også.
          Last edited by andersand; 05-01-13, 23:37.

          Comment


          • #80
            Savner mer video

            Originally posted by andersand View Post
            goodie, ringes på morran?

            erik kommer vel også med sin 450, han drømmer om første forward flight med den i morgen, han har også tarot 3.5 (med 6s dog) så han har hele 7-8 min safe flytid, runar kan jo gi han noen tips, blir god stemning!

            Se om jeg husker kamera, kan vi få slengtut noe video av deg også.
            Jepp! Jeg blir plukket opp her kl 11 (+/-), så er der i alle fall fra kl 12. (Da har jeg lagt på god slingringsmonn alle veier...)
            * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

            Comment


            • #81
              Originally posted by Kjetil B View Post
              Jepp! Jeg blir plukket opp her kl 11 (+/-), så er der i alle fall fra kl 12. (Da har jeg lagt på god slingringsmonn alle veier...)
              fint om du ringer 10:30-11ish? ikke alltid jeg våkner like naturlig på søndager

              har "litt" å lade opp...

              Comment


              • #82
                fra i dag, 6hv canopy er latterlig synlig gitt, litt goblin, ikke spes fin, men funker!

                siden 7HV bestemte seg for blitzkapoffuufufuf på 3/4 flight i dag, ble det backupplan


                Comment


                • #83
                  Fra i går ,Hanso med trex 550
                  liiiitt tåke... så en kunne ikke fly langt vekk



                  Comment


                  • #84
                    Hekkan, at par plasser kan du til og med se helikopteret

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by andersand View Post
                      fra i dag, 6hv canopy er latterlig synlig gitt, litt goblin, ikke spes fin, men funker!

                      siden 7HV bestemte seg for blitzkapoffuufufuf på 3/4 flight i dag, ble det backupplan

                      Video Link: http://youtu.be/SRJpv7reb9s
                      Er det du som flyr her Anders?
                      Kristian Westgård
                      Nittedal

                      Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                      Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                      — Neil Armstrong

                      Comment


                      • #86
                        Det er Morten, som driver Hobbybutikken i Skovveien i Oslo...
                        ------------------------------------------------------------------------------------------------
                        Logo 800 Xxtreme, Goblin 770 x2, Goblin 700, Goblin 500, Trekker, 450
                        300X, Cessna 182, Cessna Corvalis. DX18QQ, Jeti DC 16
                        ------------------------------------------------------------------------------------------------

                        Comment


                        • #87
                          var så kaldt at vottvarmern min svikta på søndag (-15) så lite video... enveislageret til morten gikk også på max manøver... brrrrrrrrr skidden på 6hv en min knakk på supersmooooooth auto... så ja tja tjo...


                          satser på at alle er friske og raske til helga så kommer det mer video, kanskje også noen stiller med noen nye helis dere ikke har sett på video her før...

                          Comment


                          • #88
                            -10 men fint og ingen vind
                            jonny med sin trex600 og hemma lagat natt blade

                            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                            HD 500 Cell : brain2

                            DX9

                            Comment


                            • #89
                              Flott dag i dag med ca 0 grader, maiden på 2 stk 700 Goblin, og maiden på T-Rex 500E og en Goblin 630
                              Ingen kræsj, får vel regne dagen som vellykket da
                              OBS: sett kvalitet til HD!

                              (Ragge1, dritkul video over med nattflyvningen )











                              ------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Logo 800 Xxtreme, Goblin 770 x2, Goblin 700, Goblin 500, Trekker, 450
                              300X, Cessna 182, Cessna Corvalis. DX18QQ, Jeti DC 16
                              ------------------------------------------------------------------------------------------------

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Falx View Post
                                Flott dag i dag med ca 0 grader, maiden på 2 stk 700 Goblin, og maiden på T-Rex 500E og en Goblin 630
                                Ingen kræsj, får vel regne dagen som vellykket da

                                Aaahhh! super dag på Haslum
                                Mye fete hellier, goblins 630 og 700. Spreke greier andersand og falx.
                                Skovveien Morten dro på med litt lav smack. Niiice!

                                Takk Falx for at du nektet meg 550, 600 er rå
                                Helikopter:
                                T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                                Radio
                                Spektrum dx 18

                                Comment

                                Working...
                                X