Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savner mer video :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    lite auto trening idag
    ikke lett med 450

    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #92
      Re: Savner mer video

      Tøft ragge1
      ---------------------------------------------
      Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
      Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
      Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
      Mikado logo 600 3D Vbar
      Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

      Comment


      • #93
        Grattis med 600 palsor, utrolig bra flyging også
        Ble ikke noen heli eller fly turer på meg denne helga, kjenner jeg er en smule misunnelig når jeg ser videoene fra søndagen.
        Last edited by Morten Brun; 21-01-13, 07:43.

        Comment


        • #94
          Hans Christian og Martin fra messen i dag, legg merke til siste 10 sec av martin sin video...




          Comment


          • #95
            Var en tur ute på stend fredagskvelden og fløy litt.

            ---------------------------------------------
            Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
            Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
            Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
            Mikado logo 600 3D Vbar
            Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

            Comment


            • #96
              Obs. Jeg postet akkurat den videoen under tråden med nattflyging. Så ikke at du hadde postet her. Jaja..en god ting kan vel ikke vises for ofte?

              Spiff
              TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

              Spektrum DX18

              Youtube:
              http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

              Comment


              • #97
                bra oppmøte av folk, og helis i dag, jeg var snufs snufs, så holdt meg mest i bilen og benyttet sjangsen til å filme her er noen teasers,


                Click image for larger version

Name:	DSC_6050_1_.JPG
Views:	1
Size:	127.0 KB
ID:	597344
                Click image for larger version

Name:	DSC_6052_1_.JPG
Views:	1
Size:	239.9 KB
ID:	597345

                Comment


                • #98
                  vad er som hender , fy fan var trist
                  Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                  Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                  HD 500 Cell : brain2

                  DX9

                  Comment


                  • #99
                    Var det den "berømte" Goblin boom-strike'n som slo til igjen...
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment


                    • Originally posted by arhennie View Post
                      Var det den "berømte" Goblin boom-strike'n som slo til igjen...
                      Noop HPS hodet er veldig høyt, så umulig å få til, om linkene sitter på.

                      raydiowarm sørget for en tippover etter landing flighten før, alt var tight med preflight, men skjedde 4? min utti flight ca, ballen på blade grip hadde skrudd seg ut, så har nok fått en kilevink på tipover forrige flight.

                      Hovedblader og alt overlevde, er <100USD i deler.

                      Comment


                      • Originally posted by andersand View Post
                        ...ballen på blade grip hadde skrudd seg ut...
                        Det skjedde meg også en gang. På en T-rex 500esp, på remaiden etter en kræsj. Jeg var nå heldig. Så plutselig bladene var flere centimeter ute av track og fikk landet uten at noe skjedde.
                        arhennie

                        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                        http://hadelandmfk.no/
                        www.henniehobby.no/arne

                        Comment


                        • ymse fra i dag, mer kommer

                          palsor 600


                          falx


                          morten brun


                          nicolai


                          770 14s maiden falx


                          palsor igjen


                          dataha1


                          erik

                          Comment


                          • Vi alle takker Andersand og Falx for at alt lastes opp og legges ut. Hurra

                            Det er dog ikke riktig det Andersand skriver ang feilen. Helien tippet, slo av en ball-link. Dette ble sjekket, alt OK.
                            Etter nærmere ettersyn, viser det seg at den andre hovedblad holderen også er helt løs. Så det var dømt til å gå gærnt.
                            Ærlighet varer lengst: ser ut til at jeg ved assembly, har glemt Locktite.... Så da får vi igjen et eksempel på hvor effektivt det er

                            Uansett, heldig med omfanget, så det er nok i luften igjen neste lørdag
                            Last edited by Falx; 02-02-13, 17:49.
                            ------------------------------------------------------------------------------------------------
                            Logo 800 Xxtreme, Goblin 770 x2, Goblin 700, Goblin 500, Trekker, 450
                            300X, Cessna 182, Cessna Corvalis. DX18QQ, Jeti DC 16
                            ------------------------------------------------------------------------------------------------

                            Comment


                            • Flott da igjen på Haslum
                              Falx, du tok det som en voksen mann og viste at du har #""#% av stål slik som du dro på med t-rex 700
                              etter den nedturen.
                              Som dem sier, bare å komme seg opp på hesten igjen
                              Helikopter:
                              T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                              Radio
                              Spektrum dx 18

                              Comment


                              • føler bygda asker & bærum er overrepresentert på videos her nå, men her er fler

                                pål var prkåt, og glemte helt å bruke unnskyldningen om for få batterier, og fløy masseeee flights begynner bli ganske gøy å se på nå


                                falx med raydowarm, ikke helt venner med den gitt


                                falx her uten raydowarm, fin flyt uten


                                dataha1 ... på slutten, hørere dere motor kutte... han skynder seg lande... viste seg at + polen på esc mot EC hadde "falt av",jeg har vel sagt før hva jeg synes om den ledningen og stripsen loddingen var i vinkel og hadde bruddsone, den var 100% løs, så hvordan den klarte "viggle" på plass igjen i lufta er utrolig, han fikk landet, bra flight! god collective mgmt.


                                nicolai igjen, hans maiden med 700, skal sies han har flydd "litt" 450 før


                                liten godbit på slutten, falx sin 700 gob med monster power,
                                Last edited by andersand; 02-02-13, 20:45.

                                Comment

                                Working...
                                X