Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Swallow laderene er ok de ja. Men merker etter at jeg byttet til Flight Power at de var ganske trege til å lade batteriene. Men de får absolutt jobben gjort.
Helidirect tar veldig lite på pakka, så du må sjeldent ut med over 100kr i toll uansett
Men man får da 25% i moms på dette, men det blir kansje billigere enn her i norge uansett?
Men hva trenger man i tilegg på en slik?
Bananplugger til alt annet overganger?
Man betaler 25% av det de setter på pakken. De pleier å sette rundt 20-30 dollar. (kommer ann på størlsen).
Tror du trenger en banan plugg ja, og jeg hadde anbefalt en separat balancer hvis du har mere en 2 cellers batterier.
Balancer tapper strøm fra batteriene så de har akkuratt like mye mens du lader eller flyr. Da slipper du at noen celler svekkes og kanskje svulmes opp.
Den gyroen og den laderen er meget bra, har begge sjølv og er meget fornøyd.
R30 har eg og ståande ein plass, men det er den gamle V1 så den har nok måtte donere deler til andre flygande heli eg har..
Men ei fin maskin å lære seg å fly på.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment