Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Tror nok at Øyvind S har funnet ut at han i alle fall må kjøpe Futaba, eller JR eller Hitec eller Graupner....Eller må han det?
Lurer på hvor mange ganger den diskusjonen har tatt av her????
Tore
Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!
He he, faktisk artig å følge med på denne tråden. Jeg har erfaring fra hitec og futaba selv og vet hva jeg kommer til å gå for. Bruker digitale futaba servoer i bilen jeg kjører og de har fungert kanonbra.
Alle innlegg er nyttige å lese, og alle må selvfølgelig få lov til å ha en mening. Er vant med forumet for rc-bil så jeg er IKKE overrasket over at diskusjonen kan ta litt av.
Går og venter på G2 simulatoren jeg nå, er spent på hvor lang tid det tar før jeg begynner å få dreisen på det hele.
Har nok innsett at jeg er nødt til å gå for noe brukt utstyr, kommer til å spørre her om det jeg eventuellt finner duger.
Men så langt er min ønskeliste brukt Raptor 50V2 med futaba eller Jr sender++++
Nå har det begynt å skje ting her. Har jobbet litt med G2 og føler jeg er istand til å hovre MYE bedre enn i starten-dette går veien.
Har dessuten solgt en del rc bil stæsj på qxl så nå skal jeg kjøpe raptor 50 v2 :P
Er det slik at jeg MÅ gå for OS motoren eller fungerer den såkalte pro motoren greit?
Har funnet et "tilbud i Norge; 50v2 m/motor til 3750,- Skal innom hobbymessa på Norges Varemesse til helga....kanskje Smallsize kan gi et ennå bedre et.....
Radio (JR pcm9x) har jeg vurdert å kjøpe i utlandet, noen som har erfaring med kjøp fra cyberheli? Noen som har hatt problemer i tollen med å importere radioutstyr?
motoren er grei den. fløy 50 liter jero fuel gjennom min, og den var fortsatt ikke oppbrukt. Solgte helien og kjøpte en større en... Jeg ser ikke noen grunn til ikke å bruke den.
Den 5 servoen følger som regel med gyroen. www.helizone.no Har trenings understell til en rimelig penge, hvis du ikke lager det selv da. Jeg gjorde det med en rocke-ring og to brøytestikker..
Tore
Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment