Unconfigured Ad
Collapse
Fast forward flight..hjelp!
Collapse
X
-
Har hørt veldig gode ord om potta du bruker, men i fuelen du bruker er det for lite nitro for at denne motoren skal yte maks. Jero lager skikkelig bra fuel og jeg ville nok gått for 20%nitro og da Aerosynth comp. Motoren du har er laget for 30%nitro og når du da velger en fuel med 15%nitro vil motoren gå med feil tenningstidspungt. Klarer du å få tak på ei kanne med 30% så vil jeg anbefale deg å bare prøve det, det er stor forskjell på effekten. Ulempen er at motoren må justeres rikere og du vil få kortere flyturer og det blir en del dyrere, men gud så gøy det er
Og til dere som på død og liv (bokstavelig talt) skal prøve å skade andre i denne fine sporten/hobbyen vår..... tenk før dere gir sånne råd som nevnt her. På 70 og 80 tallet var dette vanlig, men nå har vi kommet noen skritt videre og funnet ut at dette er livsfarlig. Og slutt å kverruler på at dette er en løsning for justere motor, for det er det ikke!
Det er et ordtak som sier noe sånt som at om du ikke ser litt tilbake i historien vil du gjøre alle feilene på nytt som folk har gjort før deg. Denne frasen er like viktig for meg som Murfys law!Raptor 90 SE
Raptor 50 TITAN
Sceadu 30Comment
-
helizone.no har rimelig 30%T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Raptor 90 SE
Raptor 50 TITAN
Sceadu 30Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment