Unconfigured Ad
Collapse
Throttle curve
Collapse
X
-
Nja, er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg mener at halerotoren må kunne gi så mye pitch som fysisk mulig, hvis du begrenser det for mye med endepunktene (limit) på gyroen, så vil den ikke kunne gi nok pitch til å kompensere, og halen vil slippe slik du sier.
Måten å sette det opp skikkelig med en 401, er vel hvis jeg husker riktig, å skru opp limit til den binder i ene siden, så flytte servo/linker slik at den kkurat binder i begge sider, og så skru LITT tilbake på limit, slik at den bare mangler en tidels mm på binding i begge endepunktene på halerotoren.
Litt krøkkete forklart, men du skjønner nok hva jeg menerPoenget er uansett å få servoen helt i midtstilling til vandringen på halen, siden du bare har en felles justering for endepunkter i gyroen, og MÅ gjøre det på denne måten for at den skal yte max.
Takk for deeeeeee
Mvh Pål JonnyComment
-
Om den slår med halen bare når du skifter fra normal til idle så er det helt normalt ved så stor fordkjell i throttlkurven mellom idle og normal som du har...
Eller er dette noe som skjer hele tiden i idle?
Den pulseringen på motoren som du beskriver er mest sannsynlig lvc på regulatoren.
M.a.o er batteriet ditt kansje gåent...Mvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
-
Om den slår med halen bare når du skifter fra normal til idle så er det helt normalt ved så stor fordkjell i throttlkurven mellom idle og normal som du har...
Eller er dette noe som skjer hele tiden i idle?
Den pulseringen på motoren som du beskriver er mest sannsynlig lvc på regulatoren.
M.a.o er batteriet ditt kansje gåent...
Skal prøve og sette opp alt sammen på nytt idag,så får vi se.
Mistenkte kanskje batteriet selv også. Får prøve et annet et og seTakk for deeeeeee
Mvh Pål JonnyComment
-
Det du gjør ved å reversere gainkanalen er at du gyroen in eller ut av hh, alt etter hva den var før...
Anbefaler sterkt å se finless bob sine videoer...
Mvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment