Unconfigured Ad
Collapse
Top Flite B-25 Mitchell, the 3rd
Collapse
X
-
hei Øyvind, det er tøft med trebladere på B25`n , er sikkert enig i at Master kansje ikke er de beste.
Graupner sine har jeg prøvd, rimelig stive, bra scaleform, drar godt, - et alternativ kansje. 3-blad - Nortrading AS http://www.nortrading.no/?page=380&p...7793&p7793_v=1Comment
-
Alternativt XOAR om de har riktig str? Trekker knallbra og er utrolig godt balanserte
Last edited by affa; 19-07-13, 07:20.____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Graupner har noen fine 3 blader i tillegg.
BalsaComment
-
Comment
-
Synd elefun driter i oss warbird-gutta.
På propeller-fronten, vel og merke.
De sender jo ting nesten raskere enn man klarer å trykke "buy". Akkurat som Lucky Luke, raskere enn sin egen skygge.
Så det hadde vært flott om de kunne solgt litt større Xoar propellere. Størrelse 20x6, 20x8, 22x10, 24x10
Og treblads Graupner i størrelse 16x8, 18x8 for twin-kara.Last edited by kwik; 19-07-13, 13:11.Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
-
Vakkert! Regner den blir å se airborne på Udduvold?
Skulle ønske jeg kunne juble og si at min sølvfuggel (dog lakka) var klar, men fortsatt baffling og endel småjobb igjen som atter en gang tar lengre tid enn beregnet...____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Regner med maiden enten før avreise herfra eller i løpet av WBW. Vektmessig kom den ut litt tyngre enn jeg hadde håpet på. Veier 10,3 kg uten fuel. I papirene står den med maksvekt på 8,6. Har sett video på youtube av en som veide ca 9,3. Den fløy i alle fall greit. Udduvoll er jo en super plass å fly maiden på, da!Øyvind Fjeld
"If it´s stupid and it works, it ain´t stupid!"Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment